اجرای پروژه های محرومیت زدایی در روستاهای فاقد دهیاری دزفول

به گزارش مجله سرگرمی، امیر عیسی زاده در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای پیگیری های به عمل آمده توسط فرمانداری در خصوص جذب اعتبار برای روستاهای محروم شهرستان دزفول، این امر منجر به حمایت مسئولان استان و استاندار شد.

اجرای پروژه های محرومیت زدایی در روستاهای فاقد دهیاری دزفول

وی اضافه نمود: در همین راستا برای اولین بار اعتباراتی به وسیله اعتبارات ارزش اضافه نموده به روستاهای فاقد دهیاری شهرستان دزفول تعلق گرفت.

سرپرست فرمانداری دزفول با اشاره به وجود 360 روستای فاقد دهیاری در دزفول توضیح داد: 350 روستا از این تعداد در بخش شهیون و سردشت قرار دارند و در این راستا پس از برگزاری کمیته های تخصصی، برنامه ریزی بر اساس تعداد خانوار، احتیاج سنجی و آنالیز فاکتورهای متعدد، اعتبار لازم برآورد و پس از اخذ استعلامات قانونی، پیمانکاران معین و عملیات اجرایی پروژه های محرومیت زدایی دراین روستاها کلید خورد.

عیسی زاده گفت: در حال حاضر همزمان 79 روستای فاقد دهیاری در چهار بخش شهرستان شاهد اجرای پروژه های بهسازی، آبرسانی، روشنایی و ترمیم دسترسی های روستایی با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان دزفول از اجرای 56 پروژه عمرانی خدماتی در دو بخش شهیون و سردشت شهرستان دزفول، خاص مناطق عشایری نیز اطلاع داد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4910

به "اجرای پروژه های محرومیت زدایی در روستاهای فاقد دهیاری دزفول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای پروژه های محرومیت زدایی در روستاهای فاقد دهیاری دزفول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید