احتمال افزایش طول تقویم آموزشی دانشگاه فنی حرفه ای وجود دارد

به گزارش مجله سرگرمی، معاون آموزشی دانشگاه فنی حرفه ای گفت: احتمال افزایش طول تقویم آموزشی و تعویق امتحانات وجود دارد. قبل از دریافت هر تصمیمی باید اوضاع کشور بعد از تعطیلات نوروز در رابطه با بحران کرونا معین گردد.

احتمال افزایش طول تقویم آموزشی دانشگاه فنی حرفه ای وجود دارد

غلامرضا کیانی، معاون آموزشی دانشگاه فنی حرفه ای در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران با بیان اینکه کار های مکانیزه را نیز افزایش داده ایم؛ توضیح داد: با توجه به شرایط خاص کشور و تهدید کرونا فرصتی برای آموزش مجازی ایجاد شد. اکنون بسیاری از کلاس های مجازی به صورت آنلاین و آفلاین برگزار می شوند.

معاون آموزشی دانشگاه فنی حرفه ای اظهار کرد: بعد از ایام تعطیلات نیز قصد داریم کار های زیربنایی برنامه جامعی را که به شورای فناوری دانشگاه در رابطه با آموزش مجازی ارسال نموده ایم به انجام برسانیم.

وی با اشاره به اینکه 60 تا 70 درصد درس های ما عملی هستند؛ اظهارکرد: شاخص اشتغال پذیری فارغ التحصیلان دانشگاه فنی حرفه ای قابل قیاس با دانشگاه های دیگر نیست. مطالعات نشان می دهد حداقل 65 تا 70 درصد فارغ التحصیلان ما بلافاصله جذب بازار کار می شوند. این دانشگاه علاوه بر درس های رسمی عملی - مهارتی در غالب آموزش های آزاد هم با بخش خصوصی همچون صنایع همکاری می نماید.

کیانی با اشاره به اینکه برای درس های عملی، آموزش مجازی انجام نخواهد شد، توضیح داد:احتمال افزایش طول تقویم آموزشی و تعویق امتحانات وجود دارد. قبل از دریافت هر تصمیمی باید اوضاع کشور بعد از تعطیلات نوروز در رابطه با بحران کرونا تعیین گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 78729

به "احتمال افزایش طول تقویم آموزشی دانشگاه فنی حرفه ای وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال افزایش طول تقویم آموزشی دانشگاه فنی حرفه ای وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید