استراتژی جدید یوفا در بخش فوتبال زنان

به گزارش مجله سرگرمی، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) برای نخستین بار استراتژی برای فوتبال زنان طراحی نموده است.

استراتژی جدید یوفا در بخش فوتبال زنان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی یوفا، این نهاد برای نخستین بار در تاریخ خود یک استراتژی برای فوتبال زنان در سال های 2019 تا 2024 میلادی طراحی نموده که یکی از اهداف آن رسیدن به آمار 2.5 میلیون فوتبالیست زن در قاره اروپا است.

در طرح استراتژیک اتحادیه فوتبال اروپا آمده است: می خواهیم تا سال 2024 میلادی به آمار 2.5 میلیون فوتبالیست رسمی ثبت شده در بخش زنان، تغییر ادارک فوتبال زنان در تمام قاره اروپا، 2 برابر کردن دستمزدها، افزایش اعتبار لیگ قهرمانان، بهبود استانداردها برای بازیکنان و 2 برابر کردن نمایندگان زن در تمامی سازمان های یوفا دست یابیم.

نادین کسلر، رئیس واحد فوتبال زنان یوفا نیز گفت: هر دختری در هر جایی شایسته بازی فوتبال است. هر دختر فوتبالیست شایسته ای لایق رسیدن به غیرممکن ها است. نباید هیچ محدودیتی وجود داشته باشد زیرا فوتبال زنان همان فوتبال و برای همه است. در یوفا به این چیزها ایمان داریم و هر کاری برای کسانی که با ما در این سفر خواهند بود می کنیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 24079

به "استراتژی جدید یوفا در بخش فوتبال زنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراتژی جدید یوفا در بخش فوتبال زنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید