استرالیا نتیجه سومین بازی خود را هم واگذار کرد

به گزارش مجله سرگرمی، تیم والیبال امید استرالیا در ادامه ناکامی های خود در رقابت های والیبال امیدهای آسیا با نتیجه 3 بر صفر مغلوب تیم والیبال ازبکستان شد.

استرالیا نتیجه سومین بازی خود را هم واگذار کرد

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، دیدار تیم های ازبکستان و استرالیا آخرین بازی روز پنجم مسابقات والیبال امیدهای آسیا بود که تیم والیبال امید استرالیا در ادامه ناکامی های خود این بار مقابل تیم والیبال امید ازبکستان با نتیجه 3 بر صفر مغلوب گشت.

تیم والیبال استرالیا که از نخستین بازی خود در این مسابقات، نمایش ضعیفی داشته است امروز نیز مقابل تیم والیبال امید ازبکستان حرفی برای گفتن نداشت و ست نخست این بازی را با نتیجه 25 بر 22، ست دوم را با نتیجه 25 بر 19 و ست سوم را نیز با نتیجه 25 بر 21 به این تیم واگذار کرد.

استرالیا با شکست امروز مقابل تیم والیبال امید ازبکستان سومین باخت متوالی خود در این دوره از رقابت ها را تجربه کرد و امیدی برای صعود به مراحل بعدی ندارد.

تیم ها فردا استراحت دارند و از روز یکشنبه ادامه بازی ها از سر گرفته می شود که تیم والیبال امید ایران مقابل قزاقستان صف آرایی می کند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 69352

به "استرالیا نتیجه سومین بازی خود را هم واگذار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استرالیا نتیجه سومین بازی خود را هم واگذار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید