اسلالوم زیر 23 سال قهرمانی آسیا، نفرات برتر معرفی شدند؛ سماکی نقره گرفت

به گزارش مجله سرگرمی، فینال مسابقات اسلالوم قهرمانی آسیا در رده سنی زیر 23 سال برگزار گردید.

اسلالوم زیر 23 سال قهرمانی آسیا، نفرات برتر معرفی شدند؛ سماکی نقره گرفت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، آخرین روز از مسابقات اسلالوم جوانان و زیر 23 سال قهرمانی آسیا امروز در حالی پیگیری شد که نفرات برتر در کایاک و کانوی زیر 23 سال معرفی شدند.

در کانوی تک نفره مردان نمایندگان قزاقستان و تایلند اول و دوم شدند. قایقران چین تایپه نیز در صندلی سوم نهاده شد. در این ماده 10 ورزشکار از کشورهای قزاقستان، تایلند، چین تایپه، ازبکستان، هند شرکت داشتند.

در بخش بانوان و در کایاک تک نفره، قایقران تایلندی مدال طلا را کسب کرد. ملیکا سماکی ملی پوش کشورمان در رده دوم نهاده شد و ورزشکاری از هند سوم شد. در این ماده 6 ورزشکار از تایلند، ایران و هند به رقابت پرداختند.

در بخش مردان و در کایاک تک نفره، 10 ورزشکار راهی فینال شدند که نمایندگان تایلند، چین تایپه، هند، قزاقستان و ایران (دانیال خسروی فر و ماهان ادریسی) در این مرحله به رقابت می پردازند.

در بخش بانوان در همین ماده قایقرانانی از تایلند، قزاقستان، چین تایپه، هند و ایران (ستاره همایون فرد و محدثه حسن پور) به فینال راه یافتند. فینال این ماده بعدازظهر برگزار می گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5737

به "اسلالوم زیر 23 سال قهرمانی آسیا، نفرات برتر معرفی شدند؛ سماکی نقره گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلالوم زیر 23 سال قهرمانی آسیا، نفرات برتر معرفی شدند؛ سماکی نقره گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید