اشرف غنی با معاون وزیر خارجۀ آمریکا دیدار کرد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از آوا، اشرف غنی رئیس جمهوری افغانستان عصر امروز یکشنبه با آلیس ولز معاون وزارت خارجۀ امریکا در امور آسیای جنوبی و مرکزی دیدار کرد.

اشرف غنی با معاون وزیر خارجۀ آمریکا دیدار کرد

در این دیدار که در قصر گلخانۀ واقع در کاخ ریاست جمهوری افغانستان به انجام رسید، دو طرف درباره بندر چابهار به بحث و تبادل نظر پرداختند.

این در حالی است که آلیس ولز نماینده ویژه رئیس جمهوری آمریکا در امور آسیای جنوبی و مرکزی پیشتر در مصاحبه با شبکه ان دی تی وی بیان کرد که آمریکا تأثیر تحریم های این کشور علیه تهران در خصوص بندر چابهار را مورد آنالیز قرار خواهد داد.

نماینده ویژه رئیس جمهوری آمریکا در امور آسیای جنوبی و مرکزی در این خصوص گفته بود: درباره موضوع چابهار، در فرایند آنالیز روند اعمال تحریم ها هستیم. درحالی که به تقویت برجام یا تحریم ها نظر داریم، بر این باورم که با دقت در حال آنالیز تأثیری که این مسئله می تواند به عنوان مثال بر افغانستان داشته باشد، هستیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5835

به "اشرف غنی با معاون وزیر خارجۀ آمریکا دیدار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشرف غنی با معاون وزیر خارجۀ آمریکا دیدار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید