بازار گردشگری چین برای فعالان گردشگری اصفهان از اهمیت ویژه ای برخوردار است

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان ظهر امروز در حاشیه سومین روز از برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان در دیدار با فعالان گردشگری چین با ایراد سخنانی تاکید نمود: بازار گردشگری چین به ویژه در سه سال اخیر از اهمیت زیادی نزد مسئولان و فعالان گردشگری اصفهان برخوردار است.

بازار گردشگری چین برای فعالان گردشگری اصفهان از اهمیت ویژه ای برخوردار است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان، در سومین روز از برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان، جمعی از فعالان گردشگری کشور چین از شهرهای پکن، شانگهای، چنجو، که به همت دفتر خدمات مسافرتی شکوه ایرانیان به اصفهان آمده اند از نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی اصفهان بازدید به عمل آوردند.

در این نشست که با حضور محسن یارمحمدیان معاون گردشگری و سید علی صالح درخشان معاون سرمایه گذاری این اداره کل همراه بود، فریدون الله کمک مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان با ایراد سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حضور فعالان گردشگری چین در اصفهان تاکید نمود: ایران و چین در کشور با تمدنی کهن در قاره آسیا هستند که در طول بیش از چند هزار سال تمدنی غنی را در امتداد جاده ابریشم ایجاد نمودند.

او در ادامه سخنانش تاکید نمود: در حال حاضر یکی از اولویتهای جدی ما در اصفهان گسترش روابط فرهنگی و گردشگری میان اصفهان در کشور بزرگ چین است.

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان همچنین تاکید نمود: نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان، فرصتی مناسب جهت هم اندیشی میان فعالان گردشگری ایران و اصفهان و چین در راستای گسترش همکاریهای فی مابین است.

الله کمک همچنین گفت: روابط گسترده اصفهان و چین هم اکنون ایجاد شده و ما خرسندیم که به آگاهی برسانیم در طی 4 سال اخیر در ایام مختلف به ویژه سال جدید چینی توانسته ایم با اندیشیدن و اجرای تمهیدات مختلف از جمله ارائه تخفیفهای ویژه به گردشگران چینی به جذب آنها بپردازیم، لکن در مرحله دوم و پس از ثبت صندلی گردشگری میان چین و اصفهان به دنبال راهکارهای عملی در راستای توسعه پایدار گردشگری میان این دو حوزه تمدنی در قاره کهن آسیا هستیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 28653

به "بازار گردشگری چین برای فعالان گردشگری اصفهان از اهمیت ویژه ای برخوردار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار گردشگری چین برای فعالان گردشگری اصفهان از اهمیت ویژه ای برخوردار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید