برگزاری 160 مذاکره B2B بین استارت آپ ها و دستگاه های اجرایی

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از حضور 1000 فناور در گردهمایی سه روزه شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های حوزه فضایی که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی در حال برگزاری است، اطلاع داد.

برگزاری 160 مذاکره B2B بین استارت آپ ها و دستگاه های اجرایی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در مورد گردهمایی شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های حوزه فضایی، عنوان نمود: حدود 1000 فناور برای حضور در این گردهمایی ثبت نام نموده اند و حدود 100 شرکت، محصولات و خدمات خود را در نمایشگاهی که در حاشیه این گردهمایی برگزار گردیده است، به نمایش گذاشته اند.

وحدت اضافه نمود: در گردهمایی شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های حوزه فضایی، هفت رویداد ارایه نیازهای فناورانه و نوآورانه توسط هفت دستگاه اجرایی برگزار می گردد که حدود 270 شرکت برای حضور در رویداد ارائه نیازهای فناورانه خدمات مکان محور شهرداری تهران ثبت نام نموده اند.

وی ادامه داد: علاوه بر این، 60 شرکت نیز در جلسات دو جانبه B2B روز اول این گردهمایی که میان استارت آپ ها و پژوهشگاه فضایی ایران برگزار گردید، حضور داشتند. همچنین در جلسات B2Bدو جانبه میان استارت آپ ها و سازمان فاوا شهرداری تهران که صبح روز دوم برگزار گردید، حدود 80 شرکت حضور داشتند. علاوه بر آن در عصر روز دوم گردهمایی 30 مذاکره B2B دو جانبه بین استارت اپ ها و هلال احمر برگزار گردید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 31267

به "برگزاری 160 مذاکره B2B بین استارت آپ ها و دستگاه های اجرایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری 160 مذاکره B2B بین استارت آپ ها و دستگاه های اجرایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید