بسته اینترنتی به دانشجویان فعال در مراکز آموزشی درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز اهدا شد

به گزارش مجله سرگرمی، به منظور قدردانی از زحمات دانشجویان و تشویق آن ها در امر خدمت رسانی جهت مقابله با کروناویروس، 30 گیگ اینترنت به رزیدنت ها و انترن های شاغل در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز اهدا شد.

بسته اینترنتی به دانشجویان فعال در مراکز آموزشی درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز اهدا شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، از سوی مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی اهواز با همکاری معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، به منظور قدردانی از زحمات دانشجویان و تشویق آن ها در امر خدمت رسانی جهت مقابله با کروناویروس، 30 گیگ اینترنت به رزیدنت ها و انترن های شاغل در بیمارستان های تابعه دانشگاه اهداء شد.

امیر جمشیدنژاد، مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به استقبال بالای دانشجویان برای یاری به تیم بهداشت و درمان استان خوزستان گفت: به دنبال اعلام آمادگی دانشجویان برای حضور خود در کنار کادر درمانی و دیگر کوشش گران مبارزه با کرونا، فراوری مواد ضدعفونی در دانشکده داروسازی و همکاری در دیگر موارد؛ این اقدامات نشان می دهد هر کدام از این دانشجویان علاقمند و فعال به نحوی کوشش دارند تا سهم خود را در این شرایط سخت ادا نمایند.

جمشیدنژاد در ادامه با اشاره به تشکیل پویش دانشجویی مبارزه با کرونا اظهار کرد: علاوه بر قدردانی از همه دانشجویان به خصوص عزیزانی که در حوزه درمانی سال آخر رشته های پزشکی، پیراپزشکی و پرستاری هستند، امید است با اهداء این بسته اینترنتی به این دسته از فعالان حوزه سلامت بتوان ضمن عرض خداقوت به زحمات کادر درمان و بهداشت، بتوانیم در کنار هم از بحران کروناویروس عبور کنیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 74784

به "بسته اینترنتی به دانشجویان فعال در مراکز آموزشی درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز اهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته اینترنتی به دانشجویان فعال در مراکز آموزشی درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید