بوفون: ترجیح می دهم در مرحله یک چهارم نهایی با رئال بازی نکنیم

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران : سنگربان تیم یوونتوس ایتالیا امیدوار است در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با رئالی ها روبرو نشوند.

بوفون: ترجیح می دهم در مرحله یک چهارم نهایی با رئال بازی نکنیم

به گزارش خبرنگاران ، یوونتوس در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیروز شد در خانه خود با نتیجه 2 بر صفر از سد سلتیک اسکاتلند بگذرد تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با پیروزی 5 بر صفر مقابل نماینده اسکاتلند مقتدرانه به دور بعد صعود کند. با وجود عملکرد خوب بیانکونری ها تا به این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا اما جان لوئیجی بوفون، سنگربان باتجربه تیم یوونتوس ایتالیا امیدوار است این تیم در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات به تیم رئال مادرید اسپانیا برخورد نکند.

دروازه بان 35 ساله یوونتوس در این خصوص گفت: با وجود اینکه تا کنون سه مرتبه با تیم یوونتوس پیروز شده ایم رئال مادرید را شکست دهیم اما نمی توانیم با این پیش فرض خود را برنده رویارویی احتمالی با این تیم بدانیم. ترجیح می دهم در این مرحله با رئالی ها دیدار نکنیم و اگر انتخاب دست من باشد تیم ژوزه مورینیو آخرین انتخابم خواهد بود. بدون برخورد با رئالی ها می توانیم به دور نیمه نهایی نیز برسیم و تحقق رویای قهرمانی آسان تر خواهد شد.

آنتونیو کنته سرمربی بیانکونری ها نیز عنوان نمود از اینکه تیمش به دور بعد صعود نموده خرسند است و برای گذر از مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها نیز با چنگ و دندان کوشش خواهند کرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 43644

به "بوفون: ترجیح می دهم در مرحله یک چهارم نهایی با رئال بازی نکنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون: ترجیح می دهم در مرحله یک چهارم نهایی با رئال بازی نکنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید