تارتار: باید از خستگی استقلال استفاده کنیم، تیمم دغدغه مالی ندارد

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است بازیکنان استقلال در دیدار با تیمش به فکر اثبات خودشان هستند تا بتوانند در داربی بازی کنند.

تارتار: باید از خستگی استقلال استفاده کنیم، تیمم دغدغه مالی ندارد

به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار سرمربی نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال حاضر شد و اظهار کرد: صعود کنندگان ایران به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را تبریک می گویم. خدا را شکر حدود 5 میلیارد به باشگاه ما تزریق شد و باشگاه توانست به تعهدات خود عمل کند. در حال حاضر کادر فنی و بازیکنان دغدغه مالی ندارند. قرار است 5 میلیارد دیگر به حساب تیم ریخته شود.

وی درباره دیدار تیمش برابر استقلال گفت: هر دو تیم شرایط خوبی دارند و بازی سختی است. این دیدار می تواند برای استقلال سنگین باشد زیرا در 7 روز گذشته 2 بازی سخت را داشته و ما سعی می کنیم از خستگی استقلال استفاده کنیم. بازی قشنگی را خواهیم دید و کیفیت خوب زمین می تواند موثر باشد.

تارتار درباره جابجایی تیمش گفت: ما تیمی هستیم که خیلی متمول نیستیم و از لحاظ جغرافیایی، شرایط مناسبی نداریم و سعی می کنیم بازیکنانی را جذب کنیم که انگیزه موفقیت داشته باشند. به دلیل مشکلاتی که وجود داشت، چند بازیکن باکیفیت را از دست دادیم اما نیم فصل برابر صنعت نفت آبادان خوب شروع کردیم. بازی گذشته ما نشان داد که نبود بازیکنانی که از ما جدا شدند، تاثیری نداشت و خدا را شکر جایگزین ها بازی خوبی را به نمایش گذاشتد.

او در پاسخ به این سوال که آیا بازی تیمش با استقلال قبل از داربی به نفع آن ها است یا به ضررشان توضیح داد: من فکر می کنم بازیکنان استقلال فردا با نهایت تلاششان به میدان می فرایند زیرا می خواهند خود را ثابت کنند تا در داربی برای تیمشان به میدان فرایند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 68217

به "تارتار: باید از خستگی استقلال استفاده کنیم، تیمم دغدغه مالی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: باید از خستگی استقلال استفاده کنیم، تیمم دغدغه مالی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید