تحریم های آمریکا داور کشورمان را از حضور در مسابقات اوپن بازداشت

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: ، داور بین المللی تنیس کشورمان که به دعوت انجمن تنیس آمریکا برای حضور در تورنمنت تنیس اوپن به این کشور مسافرت نموده است به دلیل تحریم های یک جانبه واشنگتن علیه کشورمان از حضور در این مسابقات بازماند.

تحریم های آمریکا داور کشورمان را از حضور در مسابقات اوپن بازداشت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه نیویورک تایمز؛ عادل برقعی، داور بین المللی تنیس کشورمان که به دعوت انجمن تنیس آمریکا برای داوری بازی های تنیس اوپن به این کشور مسافرت نموده است به خاطر تحریم های یک جانبه آمریکا نمی تواند در این مسابقات حضور داشته باشد.

به گزارش این نشریه انجمن تنیس آمریکا به آقای برقعی که اکنون در فلوریداست خبر داد که قوانین آمریکا اجازه داوری وی در این مسابقات را نمی دهد. بر اساس قوانین آمریکا، نمی توان از خدمات اتباع ایران در آمریکا استفاده کرد مگر اینکه قبلا مجوز لازم کسب شده باشد.

یک مشاور حقوقی به نیویورک تایمز گفته است این مورد نشان می دهد تا چه میزان سیاست در همه چیز داخل شده است، حتی در موضوع جهانشمول ورزش.

نیویورک تایمز به نقل از مصاحبه تلفنی با برقعی نوشته است:این نباید ربطی به سیاست داشته باشد. آنها سیاست را با ورزش مخلوط نموده اند. برقعی که اکنون در فلوریدا و نزد یکی از دوستانش مستقر شده است به نیویورک تایمز گفت در کوشش است تا با اعتراض به این قانون به آرزوی خود برسد. وی افزوده است هدفش تنیس است و مسئله پول یا سیاست مطرح نیست.

عادل برقعی 32 ساله قبلا بازیکن تنیس بوده و اکنون داور بین المللی تنیس است. وی سابقه داوری در کشورهای متعددی از جمله استرالیا، ژاپن، کره جنوبی، هلند، لهستان، کلمیبا و غیره را در کارنامه خود دارد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 70446

به "تحریم های آمریکا داور کشورمان را از حضور در مسابقات اوپن بازداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم های آمریکا داور کشورمان را از حضور در مسابقات اوپن بازداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید