خریداری بیش از یک هزار تن میوه شب عید در یزد

به گزارش مجله سرگرمی، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: میوه مورد احتیاج مردم استان خریداری شده است و نگرانی در تامین میوه شب عید وجود ندارد.

خریداری بیش از یک هزار تن میوه شب عید در یزد

علی افشار پور معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در گفت گو با خبرنگار از ، گفت: در مورد تأمین میوه شب عید در استان مسئله ای وجود ندارد و مردم نباید در مورد تامین میوه شب عید نگرانی داشته باشند.

او با بیان اینکه یک هزار و 600 تن میوه برای شب عید در استان یزد خریداری شده است، اضافه نمود: از این میزان 1000 تن پرتقال و 600 تن سیب زرد و قرمز است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد ادامه داد: همزمان با سراسر کشور، عرضه میوه تنظیم بازار در استان یزد در 180 مرکز و با زیر قیمت بازار ارائه می گردد.

او گفت: تمامی این میوه ها طبق هماهنگی های انجام شده، در سردخانه ها ذخیره شده و از سوی صنف میوه و تره بار استان، به فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های تعاونی مصرف کارکنان و مراکز عرضه شهرداری ها توزیع می گردد.

افشار پور توضیح داد: قیمت میوه و زمان توزیع در چند روز آینده در جلسه ستاد تنظیم بازار استان معین می گردد.

ی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 71591

به "خریداری بیش از یک هزار تن میوه شب عید در یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خریداری بیش از یک هزار تن میوه شب عید در یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید