خوابیدن با موی خیس خطرناک است؟

به گزارش مجله سرگرمی، خوابیدن با موی خیس در کنار مسائل بسیار در بعضی موارد عوارضی جبران ناپذیر برای شما به دنبال دارد.

خوابیدن با موی خیس خطرناک است؟

به گزارش خبرنگار ، استحمام در شب و زمانی که می خواهید بعد از آن به رختخواب بروید می تواند برای سلامت موی شما ضرر داشته باشد و به همین دلیل است که اغلب پزشکان متخصص مو به بیماران توصیه می نمایند که هیچگاه هنگام شب حمام نروند؛ در اینجا به معرفی بعضی از مسائلی که خوابیدن با موی خیس برای شما به بار می آورد می پردازیم.

خوابیدن با موی خیس بیمارتان می نماید

اغلب مادران ما به ما توصیه می نمایند تا هیچگاه با موی خیس نخوابیم، زیرا خوابیدن با موی خیس سبب بروز سرماخوردگی در بدن می گردد؛ به دلیل خیس بودن موی سر و هوای سردی که در اتاق می پیچد و از آنجایی که شما خواب هستید و نمی توانید احساس سرما و گرما را به طور درستی متوجه شوید از این رو به بیماری سرماخوردگی مبتلا می شوید.

عفونت قارچی، یکی از عوارض خوابیدن با موی خیس

حتی اگر هنگام شب سرما نخورید ممکن است به انواع عفونت های قارچی دچار شوید؛ پزشکان متخصص متوجه شده اند که موی خیس سریعاً باکتری هایی که روی رختخواب شما واقع شده است را به خود جذب نموده و سبب ایجاد و بروز بیماری های مختلف برای شما می گردد.

شکسته شدن موی سر منجر به سردرد می گردد

خوابیدن با موی خیس سبب شکسته شدن ساقه های مو می گردد و شکستگی مو علاوه بر آن که منجر به زشت شدن مو های سر می گردد روی شقیه های سر هم فشار وارد می نماید و شمارا به انواع سردردها دچار می نماید.

توصیه مهم برای جلوگیری از مسائل احتمالی

پزشکان متخصص پوست و مو توصیه می نمایند که حتی اگر شب هم به حمام رفتید حتماً قبل از خوابیدن مو های خود را خشک نموده یا از یک کلاه حوله ای مخصوص بهره ببرید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 29579

به "خوابیدن با موی خیس خطرناک است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوابیدن با موی خیس خطرناک است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید