دستگاه اتوماتیک ضد عفونی کننده پاکت های خرید و کیف های دستی در دانشگاه شهید باهنر کرمان فراوری شد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر عامل شرکت دانش بنیان مستقر در مرکز رشد وحد های فناور افضلی پور دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: برای حفظ سلامت در پاندمی کرونا، دستگاه تمام اتوماتیک ضد عفونی کننده پاکت خرید و کیف را طراحی کردیم.

دستگاه اتوماتیک ضد عفونی کننده پاکت های خرید و کیف های دستی در دانشگاه شهید باهنر کرمان فراوری شد

محمدمهدی جزینی زاده، مدیر عامل شرکت دانش بنیان مستقر در مرکز رشد وحد های فناور افضلی پور دانشگاه شهید باهنر کرمان در خصوص دستگاه اتوماتیکی که به تازگی طراحی و رونمایی شده، گفت: با توجه به پاندمی و شیوع بسیار بالای ویروس کرونا، رعایت بهداشت از ملزومات زندگی شده است. طبق آخرین پژوهش های انجام شده توسط CDC ذرات ویروسی تا مدت ها بر روی سطوح زنده می ماند و احتمال انتقال به افراد وجود دارد، لذا برای حفظ سلامت و ایفای رسالت اجتماعی در پاندمی کرونا دستگاه تمام اتوماتیک ضد عفونی کننده پاکت خریدو کیف را برای اولین بار در کشور طراحی و فراوری نموده ایم.

محمدمهدی جزینی زاده اضافه کرد: از ویژگی های این دستگاه تمام اتوماتیک می توان به مخزن مایع ضدعفونی کننده به حجم 10 لیتر، اسپری ذرات ضد عفونی کننده به صورت کاملا پودری، مجهز به سیستم جمع آوری اضافات مایع ضدعفونی کننده، بدنه از جنس آنتی باکتریال و مقاوم در برابر رطوبت، سیستم اتوماتیک تشخیص حرکت و غیر حساس به نور شدید، طراحی ارگونومیک به صورت ایستگاهی و استحکام بالای بدنه، امکان ضد عفونی درون پاکت و امکان طراحی اختصاصی با اضافه کردن برچسب و لوگو مورد نظر به دستگاه اشاره نمود.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان مستقر در مرکز رشد وحد های فناور افضلی پور، تاکید نمود: این دستگاه در زمان کمتر از 2 ثانیه به ضد عفونی تمام سطحی که درون آن قرار می گیرد، می پردازد.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون آماده عقد قرارداد با تمامی مراکز خرید و داروخانه ها ومجتمع های مسکونی و ارگان ها جهت ارائه محصول هستیم و جهت ارتباط با این واحد فناور به وسیله ایمیل [email protected] می توانند در ارتباط باشند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 128211

به "دستگاه اتوماتیک ضد عفونی کننده پاکت های خرید و کیف های دستی در دانشگاه شهید باهنر کرمان فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه اتوماتیک ضد عفونی کننده پاکت های خرید و کیف های دستی در دانشگاه شهید باهنر کرمان فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید