دوری 887 میلیون دلاری شد

به گزارش مجله سرگرمی، روزنامه بانی فیلم: جوخه خودکشی که محصول برادران وارنر است و دو هفته طلایی را در جداول فروش سینماهای جهان سپری نموده، این بار نیز با 7/58 میلیون دلار سودسازی در کشورهایی بجز آمریکای شمالی کارنامه مالی اش را پربارتر ساخت به طوری که بعد از 12 روز اکران در سطح جهان مجموعاً 3/465 میلیون دلار فروخته که رقم حیرت انگیزی حتی برای فیلم های کمیک استریپی بخصوص بعد از گذشت مدتی این قدر کم از زمان اکران آن است. با این اوصاف و بر پایه رقمی که گفتیم، جوخه خودکشی در جدول سودسازترین فیلم های سال 2016 که هنوز چهار ماه و نیم آن باقی مانده است، در رده یازدهم قرار می گیرد و اگر فقط فیلم های اکشن دارای بازیگران زنده را مبنا بگذاریم و کارتون ها و ژانرهای مشابه با آن را نادیده بگیریم، به رده هفتم ارتقا می یابد. به این ترتیب Sucide Squad در همان آغاز پخش اش در سطح جهان به آماری رسیده است که حتی سازندگان آن نیز تصورش را نداشتند.

دوری 887 میلیون دلاری شد

این تازه شروع کار پیت است

اژدهای پیت که بازسازی یک کارتون قدیمی است، این هفته بجز آمریکای شمالی در 12 کشور و بازار و منطقه دیگر هم به نمایش در آمد و 1/5 میلیون دلار پول به دست آورد که از این میزان 5/1 میلیون دلار آن در روسیه و 4/1 میلیون دلار در ایتالیا و 1/1 میلیون دلار هم در بریتانیا حاصل آمد. این تازه شروع کار اژدهای پیت به شمار می آید و در اواخر این هفته پخش فیلم در کشورهایی چون فرانسه، اسپانیا، ایسلند، مجارستان، هند و تری نیداد هم شروع می گردد و این به معنای واریز شدن سود هنگفت تازه ای به حساب این فیلم در روزها و هفته های پیش رو است.

گذر قسمت دوم نمو از استاروارز یک

در هفته گذشته فیلم های دیگری که زمان بیشتری از شروع اکران شان می گذرد، به آمار تازه و بیشتر و قوی تری از فروش رسیدند و کارنامه خود را پربارتر ساختند. یکی پیدا کردن دوری بود که ادامه ای بر کارتون پیروز پیدا کردن نمو محصول 2004 به شمار می آید. این فیلم در عین رسیدن به 8/476 میلیون دلار در آمریکا و کانادا و تبدیل شدن به هفتمین فیلم پر فروش تاریخ این کشور (با احتساب همه ژانرها) مجموع فروش اش را با احتساب کشورهای اروپا، آسیا، آمریکای جنوبی، شمال آفریقا و اقیانوسیه به 887 میلیون دلار رساند تا چهارمین سودساز کل سال 2016 در صنعت سینمای دنیا باشد. این فیلم در راه رسیدن به این پیروزیت ها از آمار حاصله اپیزود اول استاروارز که نام جنبی و کامل کننده آن تهدید خیالی است فراتر رفت و این فیلم را در جدول درآمدسازترین فیلم های تاریخ آمریکای شمالی به رده هشتم تنزل داد.

داستان همچنان پر سود جنگل

دیگر فیلم کارتونی که البته یکی- دو کاراکتر زنده و بازیگر انسانی هم دارد و این هفته نمایش اش در ژاپن هم با پیروزیت مالی قابل توجهی شروع شد، کتاب جنگل محصول والت دیسنی بود. این فیلم با 2/6 میلیون دلاری که در این هفته کاسبی کرد، آمار سودسازی اش را در سطح دنیا به 947 میلیون دلار رساند که از این رقم 584 میلیون دلار در کشورهایی بجز آمریکای شمالی حاصل آمده و بقیه در آمریکا و کانادا. ورسیون تازه کتاب جنگل بازسازی یک فیلم کلاسیک و قدیمی هالیوود با ابزار و ادوات مدرن تر است و در آمریکا و کانادا نیز 5 هفته در جمع 10 فیلم پرفروش جای داشت. این را نیز بگوییم که کمپانی یونیورسال با احتساب تمامی فیلم ها و محصولاتش سال جاری نیز از رقم یک میلیارد دلار فروش در کشورها و مناطقی بجز آمریکای شمالی فراتر رفت و این در حالی است که هنوز به ماه نهم این سال هم نرسیده ایم. این دهمین سال متوالی است که فیلم های ساخت یونیورسال طی یک سال رقم یک میلیارد دلار سودسازی را در اروپا، آمریکای لاتین، آسیای شرقی، اقیانوسیه و شمال آفریقا پشت سر می گذارند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: برترین ها
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 55240

به "دوری 887 میلیون دلاری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوری 887 میلیون دلاری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید