رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان میراث فرهنگی منصوب شد

به گزارش مجله سرگرمی، معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حکمی، سید رزگار پوراحمدی را به عنوان رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان میراث فرهنگی منصوب کرد.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان میراث فرهنگی منصوب شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، سید رزگار پور احمدی را که تا پیش از این به عنوان سرپرست مرکز مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان میراث فرهنگی فعالیت می کرد، به عنوان رئیس این مرکز منصوب کرد.

در حکم خیاطیان خطاب به پور احمدی آمده است:

مهندسی مجدد فرآیندها و استفاده ار فناوری نوین، گسترش خدمات فنی و طراحی سیستم ها، توسعه شبکه ها و بهنگام سازی پایگاه های اطلاعاتی، راه اندازی، نظارت و پشتیبانی سیستم های مکانیزه و بهبود دستاوردهای آماری، طراحی برنامه جامع نوسازی و تحول اداری در چارچوب ضوابط و مقررات، از جمله وظایفی است که انتظار می رود با برنامه ریزی دقیق و سازماندهی مناسب و بهره گیری، از توان صاحب نظران و کارشناسان در راستای اهداف و مأموریت های سازمان اهتمام لازم به عمل آید.

توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعیات اصول قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2697

به "رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان میراث فرهنگی منصوب شد" امتیاز دهید

3 کاربر به "رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان میراث فرهنگی منصوب شد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان میراث فرهنگی منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید