رشد 8 برابری فراوری مواد ضدعفونی کننده، فراوری ماسک سه لایه 4 برابر شد

به گزارش مجله سرگرمی، رضا رحمانی از رشد 8 برابری فراوری مواد ضدعفونی کننده و رشد 4 برابری فراوری ماسک سه لایه در یک ماه گذشته اطلاع داد.

رشد 8 برابری فراوری مواد ضدعفونی کننده، فراوری ماسک سه لایه 4 برابر شد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست رئیس جمهور، با تشریح بخشی از عملکرد این وزارتخانه در مورد فراوری و تأمین اقلام بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا گفت: همچنین در این مدت بیش از 19 میلیون عدد ماسک، لباس پزشکی و تب سنج وارد کشور شد.

وی اضافه نمود: در این مدت فراوری ماسک N95 که قبل از شیوع کرونا در کشور صفر بوده امروز به بیش از 31 هزار عدد فراوری صنعتی رسیده است که توسط شرکت های دانش بنیان و وزارت دفاع فراوری می گردد همچنین فراوریاتی نیز در بخش صنفی وجود دارد که با جمع اوری آمار آنها، حجم فراوریات این بخش نیز بزودی اعلام می گردد.

لازم به ذکر است: وزیر صمت همزمان با نامگذاری سال 99 با عنوان جهش فراوری از سوی رهبر معظم انقلاب، در دستوری ویژه به همه معاونت ها و سازمان های تابعه این وزارتحانه، مأموریت داد تا با آسیب شناسی برنامه های وزارتخانه در سال رونق فراوری برنامه ای کاملاً عملیاتی و متناسب با الزامات جهش فراوری تهیه و ارائه نمایند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 79510

به "رشد 8 برابری فراوری مواد ضدعفونی کننده، فراوری ماسک سه لایه 4 برابر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 8 برابری فراوری مواد ضدعفونی کننده، فراوری ماسک سه لایه 4 برابر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید