زنده روح: توجهی به شرایط پارس جنوبی نداریم، امیدوارم تعداد گل هایم را دورقمی کنم

به گزارش مجله سرگرمی، بهترین گلزن تیم فوتبال ماشین سازی در این فصل امیدوار است که تعداد گل های زده اش را دورقمی کند.

زنده روح: توجهی به شرایط پارس جنوبی نداریم، امیدوارم تعداد گل هایم را دورقمی کنم

احمد زنده روح در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ارتباط با عملکرد تیمش در 11 بازی گذشته گفت: می توانستیم بیشتر امتیاز بگیریم ولی در برخی از بازی ها مثل ملاقات با پدیده بدشانس بودیم، همچنین بازی با فولاد که می دانستیم آنها با چه روشی دنبال گل زدن هستند ولی تمرکزمان را از دست داده و شکست خوردیم. با این حال با تیم جوانی که داریم نتایج بدی نگرفتیم و می توانیم در بازی های بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: تیم ما جوان است و به زمان احتیاج داریم تا به خودباوری برسیم. بعد از نوسانی که در آغاز فصل داشتیم، خوشبختانه در چهار بازی اخیر به شرایط خوبی رسیدیم و امیدواریم که این فرایند را حفظ کنیم. هدف ما این است که در سرانجام فصل رتبه تک رقمی به دست بیاوریم.

هافبک دفاعی ماشین سازی که پنج گل در این فصل (4 گل از روی نقطه پنالتی) به ثمر رسانده، در مورد این موضوع اعلام کرد: هر فوتبالیستی گل زدن را دوست دارد و زدن پنج گل برای یک هافبک دفاعی آمار خوبی است. باید از زحمات بازیکنان تشکر کنم و همه ما برای موفقیت تیم کوشش می کنیم. دوست دارم باز هم برای ماشین سازی گل بزنم و امیدوارم تعداد گل هایم در این فصل دورقمی گردد.

زنده روح در ارتباط با ملاقات فردا مقابل پارس جنوبی که در بحران به سر می برد گفت: توجهی به شرایط آنها نداریم و این بازی برای ما آسان نیست. هدف ما این است که در زمین پارس جنوبی به برد برسیم و به چیزی جز دریافت سه امتیاز فکر نمی کنیم. پارس جنوبی تیمی است که زرنگ فوتبال بازی می نماید و باید تمرکز و با کمترین اشتباه فوتبال بازی کنیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 62101

به "زنده روح: توجهی به شرایط پارس جنوبی نداریم، امیدوارم تعداد گل هایم را دورقمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنده روح: توجهی به شرایط پارس جنوبی نداریم، امیدوارم تعداد گل هایم را دورقمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید