سامانه خرید محصولات و خدمات از راه دور مشاغل خرد و کوچک و خانگی راه اندازی شد

به گزارش مجله سرگرمی، به منظور کمک به مدافعان سلامت و شکست کرونا، با طرح مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی در جهت ترغیب و مشارکت شهروندان در پویش در خانه بمانیم و همچنین کمک به رونق اقتصادی برخی از کسب و کارهای اینترنتی سامانه ohop.ir راه اندازی شد.

سامانه خرید محصولات و خدمات از راه دور مشاغل خرد و کوچک و خانگی راه اندازی شد

به گزارش خبرنگاران، سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی (ستفا) با همکاری معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار و رفاه اجتماعی درصدد برآمد تا با هدف ترغیب و مشارکت شهروندان در پویش در خانه بمانیم و همچنین کمک به رونق اقتصادی برخی از کسب و کارهای اینترنتی رسته های منتخب، سامانه ohop.ir را در قالب یک طرح ملی در 4 فاز راه اندازی کند.

درحالی که رکود، تحریم و بحران های بیولوژیک باعث چالش جدی در کسب و کارها شده و نوسانات متغیرهای اقتصادی بشدت بازارها را متلاطم کرده است، بنظر می رسد توجه به برندهای ملی و استفاده از ظرفیت های کسب و کارهای اینترنتی و فروش آنلاین بتواند راه چاره مناسبی جهت رونق کسب و کارهای ملی و ایجاد امنیت، رفاه و سلامتی برای شهروندان باشد.

بدین منظور طرح ملی توسعه مشاغل خانگی بعنوان یکی از طرح های الگویی و پیشرو بر اساس طرح اشتغال فراگیر با مدیریت معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیرخانه ستاد توسعه، ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی و با همکاری سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه ای و مجری این طرح در 31 استان، با هدف ترغیب و مشارکت شهروندان در پویش در خانه بمانیم و همچنین کمک به توسعه کسب و کارهای خانگی و ملی، درصدد برآمد تا با بهره گیری از ظرفیت های مشاغل خانگی و تولیدات برندهای ملی مبتنی بر فروش اینترنتی و آنلاین، ضمن کمک به معیشت فعالین حوزه مشاغل خانگی و برخی از کسب و کارهای ملی، موجبات امنیت، آسایش، سلامتی و رونق برخی از برندها و کسب و کارهای ملی را فراهم آورد.

بنا بر اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، در این پویش و به منظور کمک به مدافعان سلامت و شکست کرونا مدیران سایت های دارای مجوز و نماددار در رسته های منتخب می توانند در صورت داشتن محصول یا خدمتی برای فروش و یا داشتن فروشگاه اینترنتی فروش محصولات و خدمات به سامانه ohop.ir مراجعه کنند.

امید است با مشارکت و همراهی شهروندان و مدیران کسب و کارهای حاضر در این سامانه، ضمن کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، شاهد ارتقائ سلامت شهروندان و رونق کسب و کارهای اینترنتی منتخب باشیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 80468

به "سامانه خرید محصولات و خدمات از راه دور مشاغل خرد و کوچک و خانگی راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه خرید محصولات و خدمات از راه دور مشاغل خرد و کوچک و خانگی راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید