فوتبال دنیا، خولن لوپتگی: مسئله دروازه بانی رئال مادرید ساده تر از چیزی است که به نظر می رسد

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال دنیا - خولن لوپتگی می گوید در مورد رقابت دروازه بان های رئال مادرید بیش از چیزی که لازم بوده، داستان ساخته گردیده است.

فوتبال دنیا، خولن لوپتگی: مسئله دروازه بانی رئال مادرید ساده تر از چیزی است که به نظر می رسد

به گزارش خبرنگاران، خولن لوپتگی سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا شب (شنبه) شاگردانش مقابل اسپانیول در هفته پنجم لالیگا به رقابت میان تیبو کورتوا و کیلور ناواس برای حضور در ترکیب اصلی کهکشانی ها اشاره نمود و درباره اخباری که مبنی بر تقسیم زمان بازی های میان دو دورازه بان تیمش شکل گرفته است، گفت: هر دوی آنها به شیوه ای فوق العاده تمرین و رقابت می نمایند و این طبیعی است. وضعیت خیلی ساده تر از آن چیزی است که برخی در خارج از تیم می خواهند نشان دهند. من از عملکرد هر سه دروازه بان تیمم راضی ام.

وی درباره استفاده از سیستم چرخشی در رئال مادرید گفت: تنها شیوه ای که برای رسیدن به اهداف مان در پیش گرفته ایم این است که بازی به بازی پیش برویم. فوتبال همین است. ما همیشه بهترین تصمیمات را برای کسب پیروزی می گیریم. آماده نگه داشتن تیم برای ما بسیار مهم است اما با 7 بازی در مدت زمانی کوتاه، استفاده از این سیستم منطقی است.

سرمربی کهکشانی ها از غیبت دفاع راست تیمش دنی کارواخال در بازی مقابل اسپانیول اطلاع داد و اضافه نمود: مشکل او چندان جدی نیست اما در این بازی حضور نخواهد داشت. می خواهیم کارواخال را برای بازی مقابل سویا آماده کنیم.

لوپتگی در ارزیابی عملکرد 100 روز تیمش از زمانی که او راهنمایی قهرمان اروپا برعهده گرفته است، تأکید کرد: این 100 روز برای من خیلی سریع گذشت اما سعی کردیم که تیم را آماده و تمرینات را به خوبی برگزار کنیم. نتیجه این را هم در سرانجام فصل خواهیم دید.

سرمربی پیشین تیم ملی اسپانیا در ارزیابی بازی اخیر تیمش مقابل رم در لیگ قهرمانان اروپا بیان کرد: شیوه بازی مان را بر اساس نقدها معین نمی کنیم بلکه آن را بر اساس تحلیل خودمان معین می کنیم. با این حال در تمام بازی ها یکسری چیزها برای اصلاح وجود دارد. این بازی هم گذشته و به تاریخ پیوست.

اخراج جنجالی کریستیانو رونالدو در بازی یوونتوس مقابل والنسیا که سوژه مهم اکثر رسانه های ورزشی اروپایی در چند روز اخیر بوده هم موضوع دیگری بود که لوپتگی با سؤالی درباره آن روبرو شد و از پاسخ دادن به آن خودداری کرد. او گفت: این سؤال بیشتر مربوط به شما خبرنگاران می گردد تا به من.

رئال مادرید فردا شب (شنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران میزبان اسپانیول خواهد بود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3577

به "فوتبال دنیا، خولن لوپتگی: مسئله دروازه بانی رئال مادرید ساده تر از چیزی است که به نظر می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، خولن لوپتگی: مسئله دروازه بانی رئال مادرید ساده تر از چیزی است که به نظر می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید