قاسم حدادی فر: امیدوارم با قهرمانی سپاهان مردم اصفهان خوشحال شوند، نه خوب بازی می کنیم و نه خوب نتیجه می گیریم

به گزارش مجله سرگرمی، قاسم حدادی فر، کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به این نکته اذعان کرد که تیمش نه خوب بازی می نماید و نه خوب نتیجه می گیرد.

قاسم حدادی فر: امیدوارم با قهرمانی سپاهان مردم اصفهان خوشحال شوند، نه خوب بازی می کنیم و نه خوب نتیجه می گیریم

قاسم حدادی فر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، در مورد بازی تیمش برابر پرسپولیس که با شکست شاگردان منصوریان همراه شد، گفت: ما در مجموع نمایش خوبی نداشتیم و در ایجاد موقعیت گل هم با مشکل روبرو شدیم. در طرف مقابل پرسپولیس به یک گل زودهنگام رسید و این گل را تا آخر بازی حفظ کرد. هدف ما این بود که در استادیوم آزادی امتیاز بگیریم، ولی متأسفانه شکست خوردیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پاسخ به این پرسش که چرا بعد از آمدن علیرضا منصوریان هم شرایط ذوبی ها تغییر نکرده است، تأکید کرد: ما از سه بازی اخیر یک امتیاز گرفته ایم که خوب نیست، ولی باید به کادر فنی ما زمان داده گردد. صندلی واقعی ذوب آهن اینجا نیست و اعتقاد من این است که ترس از باختن به تیم ما استرس می دهد و تمرکز بازیکنان را می گیرد. خیلی وقت است نه خوب بازی می کنیم و نه خوب نتیجه می گیریم و برای خروج از این وضعیت احتیاج به برد داریم. آخرین بازی ما در نیم فصل اول مقابل نفت مسجدسلیمان است که امیدوارم این بازی را ببریم و در نیم فصل دوم شرایط را تغییر بدهیم.

حدادی فر در مورد رقابت همیشگی ذوب آهن و سپاهان و اینکه آیا صدرنشینی تیم همشهری روی آنها فشار وارد نمی کند، گفت: این دو تیم در فوتبال ایران تیم های قدیمی و ریشه دار هستند و موفقیت هر کدام شان باعث افتخار فوتبال اصفهان است. ما کوشش می کنیم تا در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم و خودمان را بالا بکشیم. در ضمن برای سپاهان و امیر قلعه نویی هم آرزوی موفقیت دارم. اگر شرایط برای قهرمانی ذوب آهن فراهم نبود امیدوارم با قهرمانی سپاهان در لیگ برتر مردم اصفهان خوشحال شوند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7690

به "قاسم حدادی فر: امیدوارم با قهرمانی سپاهان مردم اصفهان خوشحال شوند، نه خوب بازی می کنیم و نه خوب نتیجه می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسم حدادی فر: امیدوارم با قهرمانی سپاهان مردم اصفهان خوشحال شوند، نه خوب بازی می کنیم و نه خوب نتیجه می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید