محققان: اقدامات کشورهای ثروتمند برای کاهش گرما کافی نیست

به گزارش مجله سرگرمی، نتایج یک آنالیز جدید حاکی از آن است که تعهد کشورهای ثروتمند برای نابودی زغال سنگ، به اندازه کافی برای کاهش تغییرات اقلیمی کافی نیست.

محققان: اقدامات کشورهای ثروتمند برای کاهش گرما کافی نیست

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، نتایج یک آنالیز جدید حاکی از آن است که تعهد کشورهای ثروتمند برای نابودی زغال سنگ، به اندازه کافی برای کاهش تغییرات اقلیمی کافی نیست.

کارشناسان دانشگاه صنعتی چالمرز در سوئد یک پایگاه داده جهانی از نیروگاه های زغال سنگ را برای آنالیز تأثیرات آن مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند و درنهایت دریافتند، همکاری کشورهای ثروتمند به تنهایی برای حل مشکل گرمایش جهانی کافی نیست.

گرچه مسئله گرمایش جهانی به این زودی رفع نمی گردد، اما کشورهای مختلف با ایجاد یک سری از شرایط می توانند به انتشار گازهای گلخانه ای یاری نمایند تا در پی آن گرمایش جهانی نیز کنترل گردد.

محققان باور دارند، علاوه بر کاهش استفاده از زغال سنگ توسط کشورهای ثروتمند، باید اقداماتی نظیر افزایش کاشت گل و گیاه و حفاظت از جنگل ها نیز صورت گیرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 30644

به "محققان: اقدامات کشورهای ثروتمند برای کاهش گرما کافی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محققان: اقدامات کشورهای ثروتمند برای کاهش گرما کافی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید