معرفی رستوران های لوکس دبی ، رستوران هایی مجلل و رویایی

به گزارش مجله سرگرمی، شهر دبی، بزرگترین شهر امارات و یکی از مدرن ترین شهرهای جهان بوده که محبوبیت زیادی در بین گردشگران نقاط مختلف جهان داشته و سالانه تعداد زیادی از آن ها را به سمت خود می کشاند. با توجه به پرگردشگر بودن این شهر رستوران های متعددی در دبی دیده می شوند که هرکدام امکانات و هزینه های خاص خود را دارند. در اینجا علاوه بر رستوران های بین المللی و عربی، رستوران های چینی، هندی، برزیلی نیز وجود داشته که در آن ها غذاهای محلی هر کشور با همان سبک و سیاق سنتی طبخ شده و برای مشتریان سرو می شوند. این تنوع لوکس ترین رستوران های دبی این امکان را برای گردشگران ایجاد می نماید که در یک شهر به طور هم زمان انواع فرهنگ های غذایی را در کنار هم داشته و بتوانند با توجه به سلیقه و ذائقه خود بهترین انتخاب را داشته باشند. در این بخش قصد داریم رستوران های لوکس دبی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

معرفی رستوران های لوکس دبی ، رستوران هایی مجلل و رویایی

رستوران اسکاتس امریکن گریل (Scots American Grill Restaurant)

رستوران اسکاتس امریکن گریل یک مکان فوق العاده برای علاقمندان به استیک به شمار می آید. استیک های این رستوران از گوشت های تازه و سالم تهیه شده و در ظرف های مخصوص و سنتی برای میهمانان سرو می گردند. برای طراحی داخلی رستوران نیز از رنگ های تیره استفاده شده و محیطی متفاوت را ایجاد نموده است. این رستوران که یکی از لوکس ترین رستوران های دبی به حساب می آید، علاوه بر استیک، غذاهای آمریکایی و اسکاتلندی را نیز برای مشتریان خود آماده نموده و برای وگان ها و گیاهخواران نیز غذاهایی را در نظر گرفته است. غذاهای فاقد گلوتن و حلال از دیگر مواردی است که در منوی غذایی این رستوران دیده می شوند. از جمله امکانات این رستوران می توان به پارکینگ و وای فای رایگان اشاره نمود. برای خوردن غذاهای خوشمزه رستوران اسکاتس امریکن باید به منطقه مسکونی الجداف، خیابان عود میثاء، طبقه اول هتل ماریوت (1st Floor, Marriott Hotel, Oud Metha Road, Al Jaddaf Area) مراجعه نمایید. رستوران اسکاتس امریکن ظرفیت پذیرایی از 134 نفر را داشته و همه روزه از ساعت 18 تا 23 شب آماده پذیرایی از میهمانان خود است. هزینه غذاهای این رستوران با توجه به کیفیت بالایی که دارد، گران بوده و یک وعده غذایی برای دو نفر چیزی حدود 80 تا 160 درهم امارات در می آید. رستوران اسکاتس که یکی از رستوران های لوکس دبی بوده، فضای کافی برای گروه های بزرگ را داشته و امکان برگزاری میهمانی های خانوادگی، مناسبت های خاص و جلسات کاری را فراهم نموده است.

رستوران ژاپنی میاکو (Miyako Restaurant)

اگر علاقمند به سوشی یا غذاهای ژاپنی هستید، می توانید به رستوران میاکو که یکی از بهترین رستوران های دبی بوده، سری زده و طعم غذاهای خوشمزه آن را بچشید. این رستوران به سه بخش تقسیم می شود: بخش اصلی رستوران که شامل یک سوشی بار هست، بخش تاتامی (Tatami) برای صرف نوشیدنی و بخش تپپان یاکی (Teppanyaki) که نوعی روش سرو غذا به سبک ژاپنی است. در این روش ترکیبی از غذاهای ژاپنی در یک ماهیتابه فلزی ریخته شده و بر روی آتش و در وسط میز قرار داده می شوند. این رستوران انواع غذاهای آسیایی، ژاپنی، سوشی، فاقد گلوتن و حلال را در منوی خود داشته و برای گیاهخواران و وگان ها نیز مواردی را در نظر گرفته است. از جمله امکانات این رستوران می توان به سالن خصوصی، جایگاه بلند، وای فای رایگان و جای پارک اشاره نمود. برای خوردن غذاهای خوشمزه این رستوران که یکی از لوکس ترین رستوران های دبی بوده، باید به جاده الخلیج، لابی هتل حیات ریجنسی (The Ritz-Carlton, The Walk, Jumeirah Beach ResidenceHyatt Regency hotel, Al Khaleej Rd) مراجعه نمایید. رستوران میاکو همه روزه از ساعت 12:30 تا 24 شب آماده پذیرایی از میهمانان بوده و دو وعده غذایی ناهار و شام را برای آنان آماده می نماید. هزینه غذاهای این رستوران در سطح بالایی قرار داشته و یک وعده غذایی برای دو نفر چیزی حدود 120 تا 514 درهم امارات در می آید. جالب است بدانید که این رستوران برای بچه ها زیر 6 سال رایگان بوده و برای بچه ها 6 تا 12 سال نیز شامل تخفیف 50 درصد می شود. رستوران میاکو که یکی از معروف ترین رستوران های لوکس دبی بوده، فضای کافی برای گروه های بزرگ را داشته و امکان برگزاری میهمانی های خانوادگی، مناسبت های خاص و جلسات کاری را فراهم نموده است.

رستوران ایندگو بای وینیت (Indego by Vineet Restaurant)

اگر به غذاهای هندی علاقمندید و دوست دارید تا طعم خوشمزه این غذاها را در یک کشور عربی بچشید، پیشنهاد می کنیم سری به رستوران ایندگو بای وینیت که یکی از بهترین رستوران های دبی است، بزنید. ایندگو بای وینیت یکی از بهترین آشپزهای هندی بوده که این رستوران متعلق به او هست و نام خود را نیز بر روی رستورانش گذاشت. وینیت در بخش های دیگری چون قطر ایرلاین نیز فعالیت داشته و در زمینه غذاهای هندی پیروز به دریافت جوایز مهمی شد. وقتی وارد رستوران می شوید، فضایی مطابق با فرهنگ و سنت هندی ها را مشاهده می کنید که در کنار طعم های تند و ترش غذاهای هندی حس حضور در این کشور را برای شما تداعی خواهد نمود. در این رستوران علاوه بر غذاهای هندی، غذاهای آسیایی نیز طبخ می شود. غذاهای فاقد گلوتن، حلال و غذاهای ویژه گیاهخواران و مگان ها نیز در منو دیده می شوند. از جمله امکانات این رستوران که یکی از لوکس ترین رستوران های دبی هست، می توان به غذاخوری خصوصی، جایگاه در فضای باز، وای فای رایگان و پارکینگ اشاره نمود. برای خوردن غذاهای خوشمزه این رستوران باید به خیابان المَریف، هتل خانه گروسونوور (Grosvenor House Dubai - Al Emreef St) مراجعه نمایید. رستوران ایندگو همه روزه از ساعت 19 تا 24 شب آماده پذیرایی از میهمانان بوده و خوشمزه ترین غذاها را بالاترین کیفیت برای مشتریان خود آماده می نماید. هزینه غذاهای این رستوران در سطح بالایی قرار داشته و یک وعده غذایی برای دو نفر چیزی حدود 184 تا 734 درهم امارات در می آید. رستوران ایندگو فضای کافی برای گروه های بزرگ داشته و امکان برگزاری میهمانی های خانوادگی، مناسبت های خاص و جلسات کاری را برای مشتریان فراهم نموده است.

رستوران الدوار (Al dawaar Restaurant)

رستوران الدوار، رستوران گردانی بوده که در طبقه بیست و پنجم هتل حیات دبی واقع شده است. فضای داخلی این رستوران به سبک خانه های قدیمی آمریکایی طراحی شده و در بخش آشپزخانه آن نیز منظره ای زیبا و دیدنی از برج خلیفه دبی و خلیج فارس دیده می شود. برای تماشای این منظره زیبا بهتر است وعده غذایی ناهار را در این رستوران صرف کنید. این رستوران انواع غذاهای خاورمیانه ای، مدیترانه ای، بین المللی و سوشی را در منوی خود داشته و برای گیاهخواران و وگان ها نیز مواردی را در نظر گرفته است. تنوع بالای غذاهای رستوران الدوار، فضای جذاب و دلنشین و جایگاه های راحت آن، الدوار را به یکی از محبوب ترین رستوران های لوکس دبی تبدیل نموده است. از جمله امکانات این رستوران می توان به بوفه، وای فای رایگان و پارکینگ اشاره نمود. برای خوردن غذاهای خوشمزه این رستوران که یکی از لوکس ترین رستوران های دبی به حساب می آید، باید به جاده ساحلی الخلیج، هتل حیات ریجنسی، طبقه25ام، رستوران الدوار (25th -Hyatt Regency Dubai - Al Khaleej Rd) مراجعه نمایید. رستوران الدوار همه روزه از ساعت 12:30 ظهر تا 15:30 و 19:00 تا 23:30 شب در سه وعده غذایی صبحانه دیروقت، ناهار و شام آماده پذیرایی از میهمانان هست. هزینه غذاهای این رستوران در سطح بالایی قرار داشته و یک وعده غذایی برای دو نفر چیزی حدود 400 درهم در می آید. رستوران الدوار فضای کافی برای گروه های بزرگ را داشته و امکان برگزاری میهمانی های خانوادگی، مناسبت های خاص و جلسات کاری را فراهم نموده است.

رستوران ارکیده سفید (White Orchid Restaurant)

ارکیده سفید را بیشتر می توان یک رستوران ژاپنی دانست که انواع غذاهای چینی، تایلندی، ژاپنی و سوشی را در منوی غذایی خود داشته و آن ها را با همان سبک برای میهمانان خود سرو می نماید. یکی از بخش های این رستورن مربوط به تپانکیکی (Teppanyaki) بوده که یک شیوه سرو غذا به روش ژاپنی است. در این روش غذا بر روی یک شعله کوچک روی میز قرار داده می شود. فضای داخلی رستوران نیز بسیار باز بوده و برای طراحی آن از رنگ های روشن استفاده شده است. میهمانان رستوران این فرصت را دارند که در حین خوردن غذای خود منظره ای از سواحل شنی سفید و طبیعت سبز رنگ را مشاهده کنند. این رستوران انواع غذاهای آسیایی، ژاپنی، ترکیبی، سوشی و فاقد گلوتن را در منوی خود داشته و برای گیاهخواران و وگان ها نیز مواردی را در نظر گرفته است. از جمله امکانات این رستوران می توان به بوفه، جایگاه بلند، وای فای رایگان و جای پارک اشاره نمود. برای خوردن غذاهای خوشمزه این رستوران که یکی از بهترین رستوران های لوکس دبی هست، باید به خیابان شیخ زاید، خروجی 13، هتل ساحلی جبل علی، رستوران ارکیده سفید (Lobby Level, JA Palm Tree Court, JA Jebel Ali Golf Resort | Exit no 13, Sheikh Zayed Road) مراجعه نمایید. رستوران ارکیده همه روزه از ساعت 18:30 تا 23 شب برای وعده غذایی شام آماده پذیرایی از میهمانان هست. هزینه غذاهای این رستوران نیز در سطح بالایی قرار داشته و یک وعده غذایی برای دو نفر چیزی حدود 400 درهم امارات در می آید. رستوران ارکیده که یکی از لوکس ترین رستوران های دبی به شمار می آید، فضای کافی برای گروه های بزرگ را داشته و امکان برگزاری میهمانی های خانوادگی، مناسبت های خاص و جلسات کاری را فراهم نموده است.

رستوران اماسینا (Amaseena Restaurant)

اگر دوست دارید غذاهای سنتی عربی را در محیطی متناسب با همان فضا نوش جان کنید، اولین پیشنهاد رستوران زیبای اماسینا است. این رستوران در دو فضای باز و بسته و به سبک سنتی طراحی شد. در فضای باز این رستوران چادرهایی با شکل و شمایل چادرهای قدیمی عربی برپا شده و در اطراف آن نیز نخل هایی قرار داده شده است. خوردن یک وعده غذای عربی در زیر آسمان پرستاره، در حالیکه به یک موسیقی عربی گوش می دهید، می تواند یکی از لذت بخش ترین و خاطره انگیزترین بخش های سفر شما محسوب شود. این رستوران انواع غذاهای خاورمیانه ای، لبنانی، عربی، محلی، باربیکیو، فاقد گلوتن و حلال را در منوی خود داشته و برای گیاهخواران و وگان ها نیز مواردی را در نظر گرفته است. شما می توانید یکی از وعده های غذایی ناهار یا شام خود را در این رستوران که یکی از رستوران های لوکس دبی هست، نوش جان نموده یا برای صرف نوشیدنی یا حتی کشیدن قلیان به اماسینا بروید. از جمله امکانات این رستوران می توان به بوفه، فضای باز، وای فای رایگان و پارکینگ اشاره نمود. برای خوردن غذاهای خوشمزه این رستوران باید به جمیرا بیچ رزیدنس، منطقه د-والک، هتل ریتز کارلتون دبی، رستوران اماسینا (The Ritz-Carlton, The Walk, Jumeirah Beach Residence) مراجعه نمایید. رستوران اماسینا همه روزه از ساعت 17 تا 23:45 شب آماده پذیرایی از میهمانان بوده و بوفه نیز از ساعت 19 هرشب باز هست. هزینه غذاهای این رستوران در سطح بالایی قرار داشته و یک وعده غذایی برای دو نفر چیزی حدود 426 تا 569 درهم در می آید. رستوران الدوار فضای کافی برای گروه های بزرگ را داشته و امکان برگزاری میهمانی های خانوادگی، مناسبت های خاص و جلسات کاری را فراهم نموده است.

رستوران سلبریتیز (Celebrities Restaurant)

اگر به دنبال یک رستوران خوب با طراحی داخلی لوکس و مجلل هستید، رستوران سلبریتیز بهترین انتخاب شماست. این رستوران که یکی از رستوران های لوکس دبی بوده، در هتل مجلل وان اند اونلی رویال میراج پالاس (One&Only Royal Mirage) و نزدیک به یکی از سواحل خصوصی شهر دبی واقع شده است. ترکیب رنگ های کرم و قهوه ای در کنار لوسترهای کریستال بزرگی که از سقف آویزان شده اند، یک طراحی کلاسیک و مجلل را در این رستوران ایجاد نموده که برای دوستداران این سبک بسیار جذاب و رویایی است. سالن ناهارخوری رستوران نیز دارای آینه کاری های بسیاری دیدنی بوده و چشم انداز فوق العاده ای به استخر و فضای سبز بیرون دارد. این رستوران انواع غذاهای بین المللی، اروپایی و فرانسوی را در منوی خود داشته و منوی ویژه ای نیز برای گیاهخواران، وگان ها و غذاهای بدون گلوتن در نظر گرفته است. از جمله امکانات رستوران سلبریتیز می توان به غذاخوری خصوصی، فضای باز، وای فای رایگان و پارکینگ اشاره نمود. برای خوردن غذاهای خوشمزه این رستوران که یکی از معروف ترین رستوران های دبی بوده، باید به خیابان سلمان بن عبدالعزیز آل سعود، هتل وان اند اونلی رویال میریج، رستوران سلبریتیز (The Palace at One&Only Royal Mirage,Al Sufouh Road) مراجعه نمایید. رستوران سلبریتیز همه روزه از ساعت 8 تا 10:30 صبح برای وعده غذایی صبحانه و ساعت 19 تا 23 برای وعده غذایی شام و شام دیروقت، آماده پذیرایی از میهمانان خود است. هزینه غذاهای این رستوران نیز در سطح بالایی قرار داشته و یک وعده غذایی برای دو نفر چیزی حدود 440 تا 808 درهم امارات در می آید. رستوران سلبریتیز فضای کافی برای گروه های بزرگ را داشته و امکان برگزاری میهمانی های خانوادگی، مناسبت های خاص و جلسات کاری را فراهم نموده است.

رستوران فریوو (Frevo Restaurant)

فریوو یک رستوران برزیلی است که غذاهای این کشور را به شیوه کاملا سنتی تهیه نموده و برای مشتریان سرو می نماید. در تهیه غذاهای برزیلی از انواع گوشت قرمز و مرغ استفاده شده و در کنار آن نیز سالادهای رنگارنگ قرار داده می شود. ویژگی جالب این رستوران پخش رویدادهای ورزشی و مسابقات لیگ برتر فوتبال است که می تواند برای دوستداران این ورزش بسیار جذاب و دوست داشتنی باشد. رستوران فریوو علاوه بر غذاهای برزیلی، استیک، باربیکیو، غذاهای گیاهی، فاقد گلوتن و حلال را نیز در منوی خود دارد. پیشنهاد می کنیم استیک های گوشت قرمز این رستوران را از دست ندهید. این استیک های با گوشت تازه و به سبک بخش جنوبی برزیل طبخ می شوند. از جمله امکانات این رستوران نیز می توان به غذای بیرون بر، جایگاه در فضای باز، وای فای رایگان و پارکینگ اشاره نمود. برای خوردن غذاهای خوشمزه رستوران فریوو باید به نخل جمیرا، هتل فیرمونت د پالم، رستوران برزیلی فریوو (Hotel Fairmont The Palm | Palm Jumeirah) مراجعه نمایید. رستوران فریوو همه روزه از ساعت 19 تا 23:30 شب آماده پذیرایی از میهمانان بوده و خوشمزه ترین غذاها را با کیفیت بالا برای آن ها سرو می نماید. هزینه غذاهای این رستوران که یکی از رستوران های لوکس دبی به حساب می آید، در سطح بالایی قرار داشته و یک وعده غذایی برای دو نفر چیزی حدود 588 تا 882 درهم امارات در می آید. رستوران فریوو فضای کافی برای گروه های بزرگ را داشته و امکان برگزاری میهمانی های خانوادگی، مناسبت های خاص و جلسات کاری را فراهم نموده است.

رستوران آرمانی امل (Armani/Amal Restaurant)

رستوران آرمانی امل در برج خلیفه این شهر واقع شده است. اگر علاقمند به غذاهای هندی هستید، پیشنهاد می کنیم به رستوران آرمانی رفته و خوشمزه ترین غذاهای هندی را که توسط آشپزهای حرفه ای آماده شده اند، نوش جان نمایید. خوردن غذاهای هندی در حالیکه چشم اندازی از آب نمای زیبای دبی را در مقابل چشمان خود دارید و به موسیقی محلی هند گوش می دهید، تجربه ای جذاب و بی نظیر خواهد بود. در منوی این رستوران علاوه بر غذاهای هندی، غذاهای آسیایی، فاقد گلوتن و حلال نیز دیده می شوند. در بخشی از منو نیز غذاهایی برای گیاهخواران و وگان ها ارائه شده است. از جمله امکانات این رستوران می توان به غذاخوری خصوصی، جایگاه در فضای باز، وای فای رایگان و پارکینگ اشاره نمود. برای خوردن غذاهای خوشمزه رستوران آرمانی باید به بلوار محمد بین رشید، برج خلیفه دبی، هتل آرمانی، طبقه سوم (Level 3, Armani Hotel Dubai, Mohamed bin Rashid Boulevard, Burj Khalifa) مراجعه نمایید. رستوران آرمانی همه روزه از ساعت 19 تا 23:30 شب آماده پذیرایی از میهمانان بوده و وعده غذایی شام را برای آن ها خود سرو می نماید. هزینه غذاهای این رستوران نیز در سطح بالایی قرار داشته و یک وعده غذایی برای دو نفر چیزی حدود 624 تا 1102 درهم امارات در می آید. رستوران آرمانی که یکی از بهترین رستوران های دبی بوده، فضای کافی برای گروه های بزرگ را داشته و امکان برگزاری میهمانی های خانوادگی، مناسبت های خاص و جلسات کاری را فراهم نموده است.

رستوران سی فود مارکت (Seafood Market Restaurant)

سی فود مارکت، همانطور که از نامش پیدا بوده، یک رستوران مخصوص غذاهای دریایی است که انواع مختلف غذاها را به سبک آشپزی کشورهای آسیای شرقی آماده می نماید. نکته جالب در خصوص این رستوران، وجود سبزیجات و مواد دریایی تازه در محیط رستوران است. میوه جات و سبزیجات در بخشی از رستوران به صورت یک بازارچه کوچک چیده شده که در عین جذابیت، حس تازگی را در انسان ایجاد می نماید. برای نگهداری جانداران دریایی نیز از 18 آکواریوم استفاده می شود که در گوشه ای از رستوران قرار گرفته اند. ماهی ها و خرچنگ هایی که در این آکواریوم ها دیده می شوند، از نژادهای مختلف بوده و مربوط به کشورهای مختلف هست. خوردن خوشمزه ترین غذاهای دریایی در حالیکه به آکواریوم های بزرگ و جانداران رنگارنگ داخل آن نگاه می کنید، حس بودن در کنار دریا را در شما زنده خواهد نمود. این رستوران علاوه بر غذاهای دریایی، منویی برای وگان ها، گیاهخواران و غذاهای حلال و بدون گلوتن نیز دارد. از جمله امکانات این رستوران می توان به بوفه، غذاخوری خصوصی، جایگاه در فضای باز، وای فای رایگان و پارکینگ اشاره نمود. برای خوردن غذاهای خوشمزه رستوران سی فود مارکت باید به منطقه مسکونی القرهود، جاده فرودگاه، هتل لو مریدین (Le Meridien Dubai Hotel & Conference Center، Airport Rd, Garhoud) مراجعه نمایید. رستوران سی فود در دو وعده غذایی ناهار و شام آماده پذیرایی از میهمانان بوده و انواع غذاهای آسیایی و دریایی را برای آن ها سرو می نماید. هزینه غذاهای این رستوران نیز در سطح بالایی قرار داشته و یک وعده غذایی برای دو نفر چیزی حدود 1470 تا 3674 درهم امارات در می آید. رستوران سی فود فضای کافی برای گروه های بزرگ را داشته و امکان برگزاری میهمانی های خانوادگی، مناسبت های خاص و جلسات کاری را فراهم نموده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: همگردی
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 53509

به "معرفی رستوران های لوکس دبی ، رستوران هایی مجلل و رویایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی رستوران های لوکس دبی ، رستوران هایی مجلل و رویایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید