موسوی: مردم آمریکا به شعار قانون و نظم باور ندارند

به گزارش مجله سرگرمی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به اظهارات ترامپ مطرح نمود: چگونه رژیم آمریکا که به نقض حقوق و هنجار های بین المللی معتاد است، از مردمش انتظار دارد به شعار قانون و نظم باور داشته باشند.

موسوی: مردم آمریکا به شعار قانون و نظم باور ندارند

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (یکشنبه) با الصاق مطلبی از لس آنجلس تایمز که در آن ترامپ خواهان برقراری قانون و نظم شده و تهدید به استقرار نیروی نظامی در شهر های اصلی نموده، در توئیتی نوشت: چگونه رژیم آمریکا که به نقض حقوق و هنجار های بین المللی معتاد است، می تواند از مردم آمریکا انتظار داشته باشد که به شعار قانون و نظم باور داشته باشند؟!

رئیس جمهور آمریکا اخیرا در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز گفته بود که ممکن است در مواردی لازم باشد پلیس در برخورد با متهمان از روش فشار بر گردن استفاده کند.

پس از انتشار ویدئویی که قتل جورج فلوید سیاه پوست در اثر رفتار خشونت آمیز یک افسر پلیس سفیدپوست را نشان می داد، شهر های عظیم آمریکا شاهد برگزاری اعتراضات و تظاهرات بوده اند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 95219

به "موسوی: مردم آمریکا به شعار قانون و نظم باور ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: مردم آمریکا به شعار قانون و نظم باور ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید