نسخه VIP آلبوم ابراهیم محسن چاوشی را از دیجی کالا بخرید

به گزارش مجله سرگرمی، آلبوم ابراهیم محسن چاوشی بعد از کش و قوس های فراوان مجوز گرفت و در سه نسخه فیزیکی برای علاقمندان این خواننده پرطرفدار عرضه شد. محسن چاوشی طرفدارانش را غافلگیر نموده و نسخه های متنوعی از آلبوم ابراهیم به بازار عرضه نموده که هر کدام ویژگی های خودشان را دارند. خرید آلبوم ابراهیم محسن چاوشی از دیجی کالا در هر سه نسخه برای طرفداران امکان پذیر است.

نسخه VIP آلبوم ابراهیم محسن چاوشی را از دیجی کالا بخرید

طبعا یک پک معمولی اولین و ساده ترین انتخاب برای آلبوم جدید محسن چاوشی است. از همان پک های مقوایی که در سوپرمارکت ها عرضه می شوند و بالطبع قیمت مناسب تری هم نسبت به نسخه های دیگر دارند. اطلاعات خاصی در این پک منتشر نگردیده و فقط اسم نوازنده ها و شش قطعه ای که بالاخره مجوز گرفته اند، آمده است. این شش قطعه عبارتند از: ببر به نام خداوندت که احتمالا قطعه اصلی آلبوم است و نام آلبوم یعنی ابراهیم هم از همین قطعه آمده و اشاره به قصه قربانی شدن حضرت اسماعیل توسط حضرت ابراهیم به اذن خدا دارد، در آستانه پیری، همراه خاک اره، لطفا به بند اول سبابه ات بگو، ای ماه مهر و دنیا فاسد مردم را.

همه اشعار آلبوم سروده حسین صفاست که از ابتدای کار چاوشی با او همراه بوده و آهنگسازی همه قطعات هم برعهده محسن چاوشی است.

خرید آلبوم ابراهیم چاوشی (نسخه معمولی)

نسخه دیگر آلبوم به شکل دیجی پک است. برای کسانی که سی دی های موسیقی شان را آرشیو می نمایند و به کاورهای شیک تر علاقه دارند. داخل این دیجی پک ها بروشوری هست که اطلاعات مربوط به قطعات و نوازنده ها در آن درج گردیده است.

خرید آلبوم ابراهیم چاوشی (نسخه دیجی پک)

اما نسخه سوم از همه هیجان انگیزتر است. محسن چاوشی برای هوادارانش این بار یک نسخه اختصاصی به بازار عرضه نموده است. روی جلد نسخه اسپشیال امضای خود محسن چاوشی است و داخل آن به جز سی دی موسیقی کتاب اشعار حسین صفا با امضای خود شاعر هم موجود است. این اولین باری است که محسن چاوشی یک پکیج VIP برای هوادارانش روانه بازار می نماید.

خرید آلبوم ابراهیم چاوشی (نسخه VIP)

نسخه فیزیکی آلبوم ابراهیم با یک هفته تاخیر از یازدهم شهریور وارد بازار گردیده. در حالی که هنوز به بازار نیامده پیش فروش آن بازار موسیقی را تحت تاثیر خودش قرار داده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2475

به "نسخه VIP آلبوم ابراهیم محسن چاوشی را از دیجی کالا بخرید" امتیاز دهید

1 کاربر به "نسخه VIP آلبوم ابراهیم محسن چاوشی را از دیجی کالا بخرید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه VIP آلبوم ابراهیم محسن چاوشی را از دیجی کالا بخرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید