نمایشگاه گردشگری ژاپن در ماه سپتامبر شروع به کار خواهد کرد

به گزارش مجله سرگرمی، در ماه سپتامبر نمایشگاه گردشگری ژاپن 2018 به عنوان بزرگ ترین نمایشگاه گردشگری جهان، در توکیو افتتاح خواهد شد.

نمایشگاه گردشگری ژاپن در ماه سپتامبر شروع به کار خواهد کرد

نمایشگاه گردشگری ژاپن 2018، بزرگ ترین نمایشگاه گردشگری جهان خواهد بود و در تاریخ 20 الی 23 سپتامبر در توکیو در نمایشگاه توکیو بیگ سایت برگزار خواهد شد. دو روز اول افتتاحیه، 20 و 21 سپتامبر درب های این نمایشگاه بر روی کارشناسان این صنعت باز خواهد شد و گفت و گوهای مرتبط تجاری در این دو روز برای امضای تفاهم نامه ها و همکاری های مشترک صورت خواهد گرفت. بازدید عموم از نمایشگاه در تاریخ های 22 و 23 سپتامبر خواهد بود.

این رویداد با همکاری سه سازمان انجمن سفر و گردشگری ژاپن (JTTA)، انجمن آژانس های مسافرتی ژاپن (JATA) و انجمن گردشگری ملی ژاپن (JNTO) برگزار می شود. انجمن آژانس های مسافرتی ژاپن که در توکیو مستقر است در راستای اهدافی همچون بهبود کیفیت خدمات به مسافران و توسعه صنعت گردشگری این کشور فعالیت می کند. این انجمن با اجرای فعالیت هایی در زمینه اطلاع رسانی، همکاری های مشترک، توسعه کسب و کارها و تشویق به عضویت در صنعت گردشگری به ترویج و توسعه این صنعت کمک می کند. این انجمن تاکنون 1 هزار و 200 نفر (1200) عضو فعال داشته است و سازمان های بسکمک همچون سازمان گردشگری جهانی و سازمان گردشگری آسیا با این انجمن همکاری مشترک دارند. عضویت در این انجمن مزایای بسکمک خواهد داشت. انجمن آژانس های مسافرتی ژاپن در برپایی رویدادهای مرتبط به حوزه گردشگری فعالیت های بسکمک داشته است و در جهت رشد صنعت گردشگری ژاپن، به بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران از طریق آژانس های مسافرتی و حل مسائل احتمالی می پردازد و تاکنون نیز پیروز بوده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 45936

به "نمایشگاه گردشگری ژاپن در ماه سپتامبر شروع به کار خواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه گردشگری ژاپن در ماه سپتامبر شروع به کار خواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید