کار استراماچونی از لحاظ معرفتی درست نبود

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرگزای مهر، مهدی پاشازاده پس از ملاقات با معاون وزیر ورزش در مصاحبه با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: خدا را شکر که سرمربی انتخاب شد و هیات مدیره هم در حال جایگزین شدن هستند و امیدوارم در یکماه پیش رو که بسیار هم سخت خواهد بود، شرایط به سمتی پیش رود که سرمان را بالا نگاه داریم و بتوانیم در خانواده استقلال موفقیت های زیادی را ببینیم و همه باید در این شرایط سخت حمایت نمایند چرا که حمایت در این شرایط سخت بسیار مهم است.

کار استراماچونی از لحاظ معرفتی درست نبود

مهدی پاشازاده گفت: استراماچونی از نظر معرفتی کارش درست نبود و می توانست همچون کالدرون حداقل تا نیم فصل صبر کند. البته دیگر نباید به عقب برگردیم و باید برای آینده برنامه ریزی کنیم.

وی با بیان اینکه باید از فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال حمایت گردد گفت: الان همه باید سرمربی را حمایت کنیم نه به خاطر شخص فرهاد بلکه به خاطر آنکه هیچ سرمایه ای بالاتر از استقلال و طرفداران ان نیست بنابراین همه باید دست به دست هم دهیم تا در آسیا و لیگ برتر تیم به صندلی خوبی برسد.

پاشازاده جلسه بعضی پیشکسوتان با معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان را خوب توصیف کرد و گفت: ان چیزی که برای من مهم است طرفدار است. امیدوارم تصمیمات خوبی گرفته گردد و استقلال به صندلی اصلی خود بازگردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 66184

به "کار استراماچونی از لحاظ معرفتی درست نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار استراماچونی از لحاظ معرفتی درست نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید