کواچ: سال آینده کارهای بیشتری برای انجام دادن داریم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم والیبال پروجا گفت: ما سال آینده، کارهای بیشتری برای انجام دادن در لیگ ایتالیا داریم.

کواچ: سال آینده کارهای بیشتری برای انجام دادن داریم

به گزارش خبرنگاران، تیم سیر سیفتی پروجا جریان پیچیده ای در فصل تازه به اتمام رسیده والیبال ایتالیا داشت. آنها با دانیل کاستلانی مربی 55 ساله آرژانتینی خود را به خاطر استخدام اسلوبودان کواچ، سرمربی پیشین خود، اخراج کردند. کواچ هم توانست پروجا را پس از پیروزی مقابل تیم های ورونا و لوبه در مرحله پلی آف به فینال برساند ولی شاگردان او در 3 بازی متوالی (3 بر صفر، 3 بر 2 و 3 بر 2) مغلوب مودنا شدند و به نایب قهرمانی قناعت کردند.

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: ما در انتها لیگ، میل چندانی به پیروزی نداشتیم ولی به عملکرد شاگردانم در طول لیگ، افتخار می کنم. خیلی ها فکر می کردند که بازی مقابل تیم ما برای مودنا مثل قدم زدن در پارک است ولی ما عزت خودمان را حفظ کردیم. ما سال آینده، کارهای بیشتری برای انجام دادن داریم.

اسلوبودان کواچ پس از قطع همکاری با فدراسیون والیبال ایران به خاطر نتایج غیر قابل قبول در جام جهانی 2015، بلافاصله هدایت تیم سابقش، پروجا را بر عهده گرفت.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 65662

به "کواچ: سال آینده کارهای بیشتری برای انجام دادن داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کواچ: سال آینده کارهای بیشتری برای انجام دادن داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید