گروهک الجیش الوطنی جای جبهه النصره را در ادلب می گیرد

به گزارش مجله سرگرمی، منابع خبری از استقرار تدریجی یگان های گروهک الجیش الوطنی در شمال و غرب استان ادلب خبر می دهند.

گروهک الجیش الوطنی جای جبهه النصره را در ادلب می گیرد

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، منابع محلی در استان ادلب از ورود تجهیزات و نیرو های گروهک الجیش الوطنی وابسته به ترکیه به مناطق مختلف این استان اطلاع دادند.

به نوشته وبگاه عنب بلدی، لشکر دوم الجیش الوطنی روز یکشنبه تصاویری از انتقال تجهیزات و شبه نظامیان به حومه شمالی استان ادلب منتشر کرد که در میان آن ها تجهیزات ضد هوایی و خودر های پیک آپ دیده می شد.

هفته گذشته نیز لشکر یکم این گروهک تروریستی تجهیزات و نیرو های جدید به مناطق غرب استان حلب ارسال کرد و ابوقصی از مدیران بخش اطلاع رسانی این گروهک در مصاحبه با وبسایت عنب بلدی از ساخت پایگاه های جدید و تشکیل گردان های تک تیرانداز، توپخانه و ضد هوایی و همچنین یگان پیاده نظام اطلاع داد و همچنین گفت که صد ها نیروی جدید در حال آموزش هستند.

افزایش حضور تروریست های الجیش الوطنی در استان ادلب که بازوی ترکیه در شمال سوریه محسوب می شوند، در حالی است که این استان از سال ها پیش محل نفوذ و حضور تروریست های هیئه تحریرالشام (جبهه النصره سابق) بوده است و به نظر می رسد همانطور که منابع مختلف در روز های گذشته گفته اند، ترکیه در پی بازچینی نیرو ها و حذف تدریجی جبهه النصره است و در این راستا به هیچ نیرویی همچون الجیش الوطنی اعتماد ندارد.

ترکیه در سال های گذشته در تمامی عملیات های خود در شمال سوریه علیه شبه نظامیان کرد، از تروریست های الجیش الوطنی بهره برده است. گروهی که با ادغام چندین گروهک کوچک تر از جمله ارتش آزاد تشکیل شده است.

در روز های گذشته منابع نظامی و خبری در سوریه از طرح ترکیه برای بازچینی و یکسان سازی گروهک های تروریستی و احتمال از میان برداشتن جبهه النصره اطلاع دادند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 83976

به "گروهک الجیش الوطنی جای جبهه النصره را در ادلب می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروهک الجیش الوطنی جای جبهه النصره را در ادلب می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید