96 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اشتغال روستایی پرداخت گردیده است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، عباس رکنی شنبه شب در کارگروه اشتغال و کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان جنوبی اظهار کرد: 83 درصد اعتبارات ابلاغی مرحله اول اشتغال پایدار روستایی و عشایری در خراسان جنوبی پرداخت گردیده است.

96 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اشتغال روستایی پرداخت گردیده است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی اعلام کرد: مرحله دوم اعتبارات اشتغال پایدار روستایی نیز به زودی ابلاغ می گردد.

رکنی ادامه داد: ابلاغ اولیه تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری برای خراسان جنوبی118 میلیارد تومان بوده که 110 درصد طرح ها انعقاد قرارداد گردیده است.

وی اضافه کرد: خراسان جنوبی در مقایسه با سایر استان های کشور بعد از تهران، یزد، اصفهان، سمنان و البرز در رتبه هفتم پرداخت اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری را به خود اختصاص داده است و امیدواریم روند صعودی پرداخت ها در این بخش ادامه داشته باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: مقایسه خراسان جنوبی با سایر استان ها به ویژه تهران نشان می دهد که خراسان جنوبی با رقم 118 میلیارد تومان در برابر 112 میلیارد تومان استان تهران صندلی خوبی در کشور دارد.

رکنی با اشاره به تسهیلات به طرح های اشتغال روستایی از ابتدای سال، اظهار کرد: 96 میلیارد و 580 میلیون تومان تسهیلات به طرح های اشتغال روستایی از ابتدای سال جاری پرداخت و حدود 129 میلیارد تومان نیز انعقاد قرارداده گردیده است.

وی با اشاره به اینکه در طرح کارورزی و مهارت آموزی سال گذشته 406 واحد پذیرنده و 464 مهارت آموز داشته ایم، ادامه داد: پیش بینی سال جاری نیز برای شرکت در این طرح هزار و 500 نفر بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی اضافه کرد: در زمینه مهارت آموزی در محیط کار واقعی نیز برای سال جاری پیش بینی شرکت 580 نفر را داشتیم که در 163 واحد پذیرنده تعداد 360 نفر مهارت آموز به کارگیری شدند.

رکنی یادآور شد: از ابتدای سال جاری 19 جلسه کارگروه اشتغال در خراسان جنوبی برگزار کردیم که 49 دستور کار، 137 مصوبه، هفت کمیته تخصصی مشاغل خانگی و 17 کمیتی فنی از نتایج آن بوده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3324

به "96 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اشتغال روستایی پرداخت گردیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "96 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اشتغال روستایی پرداخت گردیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید