برانکو: بخاطر بازی با الدحیل به کسی استراحت نمی دهم، به تیم های خوزستانی احترام می گذارم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی پرسپولیس می گوید بازی سختی مقابل صنعت نفت دارند.

برانکو: بخاطر بازی با الدحیل به کسی استراحت نمی دهم، به تیم های خوزستانی احترام می گذارم

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، فردا (پنجشنبه) از ساعت 20:15 در استادیوم تختی آبادان به مصاف صنعت نفت آبادان می رود. برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: فردا یک پیش بازی مهم قبل از بازی الدحیل در انتظارمان است. بازی سختی خواهیم داشت. پارسال در آبادان بازی را بردیم اما هم در اینجا و هم در تهران بازی های سختی داشتیم. در جام حذفی به این تیم باختیم. صنعت نفت تیمی است که تغییرات زیادی داشته است و مربی جدید و باتجربه ای آورده است.

او اضافه نمود: من فکر می کنم مربی جدید جواب گوی این منطقه است. منظورم این است که مربی نفت آبادان دوست دارد تیمش فوتبال بازی کند و در چهار بازی ای که از این تیم دیدم، این موضوع مشهود بوده است. البته از نظر امتیاز، کیفیت این تیم بیشتر از چیزی است که تاکنون کسب نموده است. شاید یکی از دلایلش این بوده که شیمبا از این تیم رفته است. البته صنعت نفت تیمی است که خوب سازمان دهی گردیده است.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: صنعت نفت تیمی است که به دنبال فوتبال بازی کردن است. طبیعی است که هم مربی و هم تیم نفت آبادان احتیاج به زمان دارند.

برانکو شرح داد: درمورد تیم خودمان باید بگویم که همه بازیکنان سلامت هستند. امکان این که بازیکنی برای بازی مقابل الدحیل استراحت کند، نیست و همه بازیکنان در رقابت برای حضور در ترکیب اصلی هستند. برای اینکه میزبانمان، صنعت نفت ناراحت نشود، اهدافمان همیشه یکسان است و من از بازیکنانم همیشه تکلیف حداکثری می خواهم. به تمام حریفانمان خصوصا تیم های خوزستانی احترام می گذارم. تعداد تیم های خوزستانی نشان دهنده فوتبال در این منطقه است. قطعا فضای خوبی در بازی فردا وجود دارد و از میزبانی پارسال تجربه خوبی داریم. هم بازیکنان و هم تماشاگران صنعت نفت، شکست فصل گذشته را خیلی خوب قبول کردند. هدف فوتبال این است که همه مردم از این ورزش لذت ببرند. فردا هم به دنبال یک نمایش زیبا هستیم.

او در سرانجام درباره بازی مقابل الدحیل در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: نمی خواهم درباره الدحیل صحبت کنم. در حال حاضر مهم ترین بازی مان بازی مقابل صنعت نفت آبادان است. شاید ذهن بازیکنان کمی درگیر بازی با الدحیل باشد اما بازی به بازی پیش می رویم و فعلا مهم ترین بازی مان، بازی فرداست.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1388

به "برانکو: بخاطر بازی با الدحیل به کسی استراحت نمی دهم، به تیم های خوزستانی احترام می گذارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: بخاطر بازی با الدحیل به کسی استراحت نمی دهم، به تیم های خوزستانی احترام می گذارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید