صادقی: با کسر امتیاز، پدیده مثل پارسال می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران ، اکبر صادقی در باره شرایط پدیده می گوید: شرایط تیم اصلا خوب نیست، بچه ها همه زحمت میکشند همه کوشش می نمایند ولی هیچکس به فکر این بچه ها نیست، زحمت هایشان دیده نمی گردد و اینکه فکر میکنم فقط 20 تا بازیکن هستیم و کادر فنی و مردم خوب مشهد که می آیند و همه جوره ازما حمایت مینمایند. یکسری قول و وعده داده اند که فکر میکنم همه آنها دروغ است و کسانی بالا سراین تیم هستند که واقعا برای تیم دل نمی سوزانند. فقط یک شهردار که تا حدی که از دستش برمیاید میتواند به ما یاری کند. هیچکس در این استان این تیم را نمی خواهد و همه این تیم را رها نموده اند و هیچکس به فکر این تیم نیست. دوباره سال بعد می خواهند یک تیم ببندند و فقط یک سهمیه ای در لیگ برتر داشته باشند!

صادقی: با کسر امتیاز، پدیده مثل پارسال می گردد

صادقی در باره صدرنشینی تیمش حرفهایی دارد:ما تمام تمزکزمان را گذاشتیم با توجه به اینکه یک مقدار مسائل داریم هم از لحاظ سخت افزاری هم اینکه واقعا با کمبود بازیکن روبرو هستیم و هر کداممان در چندین پست سعی میکنیم. سعی می کنیم طبق گفته کادرفنی بازی به بازی پیش برویم و فکر میکنم همه بازی هایمان حکم فینال جام حذفی را برایمان دارد. انشالله که بتوانیم روندمان را ادامه دهیم و بتوانیم جایگاهمان را در جدول حفظ کنیم وجزو رده های بالای جدول باشیم چون واقعا حیف است برای این مردم مشهد ما هرچقدر بگذاریم کم گذاشته ایم چون همه جوره از ما حمایت میکنند. او اشاره ای به احتمال کسر امتیاز از تیمش دارد:من راجع به این حرف هایی که گفته می گردد و شنیده می گردد در فضای مجازی و از زبان موسئولانمان میشونیم فقط میتوانم تاسف بخورم. اگر این اتفاق بیفتند باز هم روندمان مثل پارسال می گردد و شور و هیجان از بین مردم می رود. مگر چقدر است بدهی ایگور پراهیچ؟ خرج ما مگر چقدر است که نمیتوانید بدهی ایگور پراهیچ را پرداخت کنید؟

280-9

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4562

به "صادقی: با کسر امتیاز، پدیده مثل پارسال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: با کسر امتیاز، پدیده مثل پارسال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید