لیگ برتر فوتسال، توقف مس سونگون در روز شکست گیتی پسند، شهروند به رده دوم جدول رسید

به گزارش مجله سرگرمی، هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال با توقف خانگی مس سونگون و شکست گیتی پسند اصفهان شروع شد.

لیگ برتر فوتسال، توقف مس سونگون در روز شکست گیتی پسند، شهروند به رده دوم جدول رسید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور امروز (جمعه) با انجام دو دیدار شروع شد که در سرانجام این مسابقات تیم مس سونگون در خانه مقابل سن ایچ ساوه متوقف شد و گیتی پسند اصفهان نیز مقابل شهروند ساری بازنده شد. نتایج کامل این دو دیدار به توضیح زیر است:

مس سونگون یک - سن ایچ ساوه یک گل ها: سعیدتقی زاده برای مس و رضا سپندار برای سن ایچ تیم مس سونگون با تساوی خانگی مقابل سن ایچ، 21 امتیازی شد و به رده سوم جدول سقوط کرد.

شهروند ساری 3 - گیتی پسند اصفهان 2 گل ها: طاها مرتضوی، مراد ناظری و مهران عالیقدر (گل به خودی) برای شهروند و سعید احمدعباسی و مهدی جاوید برای گیتی پسند تیم شهروند در این بازی موفق شد ضمن تحمیل دومین شکست گیتی پسند به این تیم، 22 امتیازی گردد و به رده دوم جدول برسد. شاگردان رضا لک هم با وجود شکست در این مسابقه، همچنان با 25 امتیاز در صدر جدول حضور دارند. جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4047

به "لیگ برتر فوتسال، توقف مس سونگون در روز شکست گیتی پسند، شهروند به رده دوم جدول رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتسال، توقف مس سونگون در روز شکست گیتی پسند، شهروند به رده دوم جدول رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید