شروع ضدعفونی کردن اماکن عمومی شهر پارس آباد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/اردبیل شهردار پارس آباد گفت: به منظور پیشگیری از انتشار و شیوع بیماری ویروسی کرونا، ضد عفونی کردن اماکن عمومی، مذهبی و وسایل حمل و نقل عمومی شهر پارس آباد توسط شهرداری شروع شده است.

شروع ضدعفونی کردن اماکن عمومی شهر پارس آباد

علی منفرد در تبادل نظر با خبرنگاران، اظهار کرد : مرحله نخست ضدعفونی کردن مکانهای عمومی شهر پارس آباد از امروز شروع شده و این عملیات تا ضدعفونی کردن کامل تمامی مکانهای عمومی و معابر بر اساس تاکیدات وزارت بهداشت ادامه خواهد داشت.

وی اضافه نمود: کمیته ویژه پیشگیری از کرونا در شهرداری پارس آباد تشکیل شده است و چندین تیم بصورت روزانه اقدام به ضد عفونی کردن مراکز عمومی و پارک ها و مراکز پر جمعیت مینمایند.

وی خاطر نشان کرد: عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن پارکها،سرویسهای بهداشتی ،آرامستانها، وسایل نقلیه و خودروهای عمومی. برای مقابله با ویروس کرونا انجام میگیرد و نیروهای شهرداری در این زمینه هیچ کوتاهی نخواهند کرد.

وی اظهار کرد: کوشش بر این است تا فضای عمومی عاری از این ویروس گردد تا شهروندان بتوانند بدون هیچ گونه نگرانی با رعایت نکات بهداشتی در سطح شهر رفت و آمد نمایند و کارهای روزمره خود را انجام دهند.

ویروس کرونا به وسیله تماس مستقیم با قطره های تنفسی فرد آلوده (ازطریق سرفه و عطسه) و تماس با سطوح آلوده به ویروس منتقل می گردد. ویروس COVID-19 می­تواند ساعت ها روی سطوح زنده بماند، ولی یک ضدعفونی ساده می تواند آن را از بین ببرد.

به گزارش خبرنگاران، یکی از اولین و مهم ترین اقدامات برای پیشگیری از ابتلا و انتقال ویروس کرونا، شستشوی منظم دستها با آب و صابون یا استفاده از محلولهای ضد عفونی نماینده است. همین راه کار ساده باعث از بین رفتن ویروسهای موجود بر روی سطح دست شده و در صورت آلوده بودن دستان شما از انتقال آن به بدن جلوگیری خواهد نمود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 73276

به "شروع ضدعفونی کردن اماکن عمومی شهر پارس آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ضدعفونی کردن اماکن عمومی شهر پارس آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید