معین بازار هدف برای غلات و روغن های خوراکی در چشم انداز 5 ساله

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: بر اساس سند چشم انداز 5 ساله بازار هدف برای کالاهای جدید از جمله غلات و روغن های خوراکی در نظر گرفته گردیده است.

معین بازار هدف برای غلات و روغن های خوراکی در چشم انداز 5 ساله

به گزارش خبرنگاران، حسین چراغی صبح امروز در حاشیه افتتاح پروژه های اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان که به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار برگزار گردید، اظهار کرد: 6 پروژه استانی که پنج پروژه شامل انبار و سیلو که با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث گردیده به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه بر اساس سند چشم انداز 5 ساله ای که برای بنادر استان تصویب نموده ایم بازار هدف را برای کالاهای جدید در نظر گرفتیم، اضافه کرد: در خزر گروه کالاهای غلات و روغن های خوراکی جزو کالاهای جدید هستند و طی دو سال گذشته زیرساخت های لازم را بر اساس این سند برای استفاده حداکثری از سهم بازار در خزر را به کمک بخش خصوصی فراهم نموده ایم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان توضیح داد: این پروژه ها شامل؛پنج انبار 5 و 4 هزار متر مربعی است که همه آنها توسط بخش خصوصی با سرمایه گذاری بالغ بر 160 میلیار ریال ساخته گردیده است.

وی با بیان اینکه بزرگترین و استانداردترین استخر استان نیز بازسازی گردیده است، گفت: در این استخر می توانیم مسابقات بین المللی برگزار کنیم و برای بازسازی 28میلیارد ریال هزینه و برای 125 نفر فرصت شغل ایجاد گردیده است.

چراغی تاکید نمود: استان گیلان و شهرستان بندرانزلی در حوزه ورزش های آبی از ظرفیت بالایی برخوردار است و ضروری است از این ظرفیت در راستای ارتقاء ورزش استان استفاده کنیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1479

به "معین بازار هدف برای غلات و روغن های خوراکی در چشم انداز 5 ساله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معین بازار هدف برای غلات و روغن های خوراکی در چشم انداز 5 ساله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید