توافق وزیر ارتباطات برای پول رسانی به سرخابی ها

به گزارش مجله سرگرمی، آذری جهرمی، وزیر ارتباطات با اسپانسرهای دو باشگاه جلساتی داشته و برای تأمین و پرداخت هر چه سریع تر مطالبات آن ها به توافق هایی رسیده است.

توافق وزیر ارتباطات برای پول رسانی به سرخابی ها

توافق وزیر ارتباطات برای پول رسانی به سرخابی ها

در جهت اصلاح شرایط اقتصادی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای ورود به فرابورس و تسویه حساب های اقتصادیاتی و بدهی های انباشته گذشته، اقداماتی در جهت وصول مطالبات سرخابی ها از حامیان اقتصادی و اپراتورهای تلفن همراه در حال اجرا است.

وزیر ورزش که این روزها به شدت پیگیر رفع کردن مسائل این دو باشگاه است، در تماس با وزیر ارتباطات، درخواست نموده که برای پرداخت مطالبات پرسپولیس و استقلال از محل حامیان اقتصادی و اپراتورها، اقدام گردد. آذری جهرمی هم پیرو این درخواست با اسپانسرهای دو باشگاه جلساتی داشته و برای تأمین و پرداخت هر چه سریع تر مطالبات آن ها به توافق هایی رسیده است.

با توجه به مسائل متعدد اقتصادی سرخابی ها، خیلی ها معتقدند که واگذاری آن ها به بخش خصوصی سخت و همراه با مسائل مختلفی خواهد بود. به همین دلیل است که وزارت ورزش تا پیش از خاتمه موعد مقرر برای ورود این دو باشگاه به فرابورس، در کوشش است که مسائل اقتصادی آن ها را حل نماید و پرونده های اقتصادی سرخابی ها را شفاف سازی کند. هرچند که خیلی ها معتقدند این دو باشگاه اصلاً پرونده اقتصادی ندارند که بتواند شفاف سازی گردد.

به هرحال اما در مقطع کنون و با توجه به اینکه دو باشگاه برای عقد قرارداد با کادرفنی خود به پول احتیاج دارند، دریافت این مبالغ می تواند یاری قابل توجهی برای استقلال و پرسپولیس به حساب بیاید. به شرط اینکه بعد از یاری هایی که حامی اقتصادی دو باشگاه در ابتدای فصل برای تسویه حساب های باشگاه به طلبکاران پرداخته بود، مدعی نگردد که بیشتر از آنچه در قرارداد بوده به استقلال و پرسپولیس پول داده است.

2 - 250

rugozar.ir: مجله روگذر: مجله اخبار گردشگری

fastnote.ir: یادداشت سریع: گلچین اخبار و مقالات روز

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 27458

به "توافق وزیر ارتباطات برای پول رسانی به سرخابی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق وزیر ارتباطات برای پول رسانی به سرخابی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید