حمله باشگاه مس سونگون به سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، امور حقوقی و بین الملل باشگاه مس سونگون ورزقان در پاسخ به مصاحبه حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان بیانیه ای به توضیح زیر صادر کرد:

حمله باشگاه مس سونگون به سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند

در مورد مصاحبه مدیرعامل باشگاه مس سونگون درخصوص خواسته بازیکن، محمدرضا سنگ سفیدی گفتنی است که موضوع در پاسخ به سوال خبرنگار مطرح شده است و تمامی صحبت های ایشان مستند می باشد. صدور رای برای پرونده وی در کمیته معین شرایط و استیناف بدون هیچگونه آنالیز و رسیدگی به ضمایم پرونده انجام شده بود که با اعتراض باشگاه در مرحله تجدیدنظرخواهی مجدد قرارگرفته است.

بدیهی است که حفظ شأن بازیکنان ملی پوش برای باشگاه مس سونگون اهمیت بالایی دارد ولی زمانی که بازیکنی علارغم قوانین و قراردادهای فیمابین رفتار یا مصاحبه می نماید و شأن باشگاه متبوع خود را نگه نمی دارد، دیگر جایی برای گلایه باقی نیست.

در مورد اظهارات عجیب حمید بی غم در مورد مدیرعامل باشگاه مس سونگون نیز شکایت باشگاه، فردا به کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون ارجاع داده خواهد شد. لازم به یادآوری است که ایشان با این سخنان سخیفانه، شرکت وزینی چون شرکت ملی صنایع مس ایران را زیر سوال برده است که انتخاب مدیران مجموعه های تابعه آن با نهایت دقت و شایسته سالاری صورت می پذیرد.

حامد نجفی فقط نزدیک به پنج سال در سمت عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور که خود ایشان در مصاحبه به آن اشاره کرده است به فوتسال کشور خدمت می نماید و سوابق مدیریتی و ورزشی وی بر همگان آشکار است. بدیهی است که حمید بی غم باید به زودی در مراجع ذیصلاح ادعای استفاده مدیرعامل باشگاه مس سونگون از رانت پدر در کسب موقعیت مدیریتی را ثابت کرده و جوابگوی نشر اکاذیب خود باشد.

با توجه به اینکه این اظهارات برای دومین بار پس از جدایی حمید بی غم از تیم مس سونگون توسط ایشان مطرح می شود، تاکید می شود تمامی مسایل و مستندات مربوط به جام باشگاه های آسیا 2018 اندونزی که زمینه ساز جدایی بعضی از اعضای تیم مس سونگون ورزقان از جمله سرمربی این تیم شد، به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارایه می شود. گویا ایشان سکوت دو ساله باشگاه مس سونگون ورزقان در مورد موضوع را حمل بر فراموشی نهاده و قصد بازی در نقش آقای اخلاق را برای جامعه فوتسال کرده است.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 95541

به "حمله باشگاه مس سونگون به سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله باشگاه مس سونگون به سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید