دو برابر شدن میزان حملات منع سرویس در سه ماهه چهارم 2019

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسین ایج، بررسی های مؤسسه امنیتی کاسپراسکای نشان می دهد ابزار امنیتی مختلف این شرکت در سه ماهه چهارم سال 2019 تا 56 درصد بیشتر برای بلوکه کردن حملات مختلف به کار گرفته شده اند.

دو برابر شدن میزان حملات منع سرویس در سه ماهه چهارم 2019

از مجموع حملات منع سرویس حدود 28 درصد از این حملات در آخر هفته ها رخ داده اند و یکشنبه ها محبوب ترین روز برای انجام حملات یادشده بوده است.

همچنین در سه ماهه چهارم سال 2019 تعداد حملات پردامنه و گسترده منع سرویس نیز افزایش یافته و برخی از بزرگترین آنها بر علیه سازمان ها و نهادهای مالی در آفریقای جنوبی، سنگاپور و کشورهای اسکاندیناوی رخ داده است. برخی احزاب سیاسی نیز هدف این حملات قرار گرفته اند که از جمله آنها می توان به حزب کارگر انگلیس و رایانه های سرور در واتیکان اشاره کرد.

یکی از مهم ترین روش های حملات منع سرویس، شامل اشباع سیستم هدف با ارسال انبوهی از درخواست های ارتباط خارجی است به طوری که ماشین هدف، نمی تواند به ترافیک دریافتی پاسخ دهد یا پاسخ ها با سرعت کم داده می شوند یا در دسترس نیستند. چنین حملاتی منجر به سربارشدن زیاد سرور می شوند. حمله DOS کامپیوتر هدف را وادار به راه اندازی مجدد یا مصرف منابع اش می کند، بنابراین نمی تواند به درخواست های مورد نظرش پاسخ دهد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 71921

به "دو برابر شدن میزان حملات منع سرویس در سه ماهه چهارم 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو برابر شدن میزان حملات منع سرویس در سه ماهه چهارم 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید