قلعه نویی: نمی گویم به خاطر حرف هایم مرا کجاها بردند

به گزارش مجله سرگرمی، امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان این روزها همراه تیمش در کردان اردوی آماده سازی برگزار نموده. او و تیمش فصل گذشته در هر دو جام مدعی اصلی قهرمانی بودند اما در رقابتی نزدیکی که با پرسپولیس داشتند در لیگ و در روز آخر؛ قافیه را به آنها باختند و در نیمه نهایی جام حذفی باز هم مغلوب تیم سرخپوش پایتخت شدند. قلعه نویی که این فصل به دنبال قهرمانی است، در خصوص شرایط تیمش و سختی های فصل گذشته شرح می دهد.

قلعه نویی: نمی گویم به خاطر حرف هایم مرا کجاها بردند

سپاهان سال جاری باید بهتر باشد

درباره سپاهان باید بگویم زمانی که تیم را تحویل گرفتم شرایط خوبی نداشت، همه دیگر می دانند منچستریونایتد بعد از آقای فرگوسن در شرایطی افتاد که هنوز نتوانسته از آن خارج شود؛ می توانم به میلان و اینتر هم اشاره کنم که زمانی قطب های فوتبال اروپا بودند اما سال ها است که در کشور خودشان هم نتیجه نمی گیرند. در سپاهان اما خدا به ما یاری کرد و راهی که باید سه، چهار ساله می رفتیم را یک ساله طی کردیم و اگر یکسری شرایط را برای ما به وجود نمی آوردند سال قبل حداقل یک جام می گرفتیم که ان شاءا... بعدها تعیین خواهد شد. سپاهان سال جاری به چند دلیل فوتبالی می تواند تیم بهتری باشد. یکی از دلایلش این است که بچه هایی که سال جاری با ما هستند از نظر روحی و روانی شرایط و کارایی بهتری خواهند داشت. یارگیری خیلی خوبی انجام دادیم اما می خواهیم سه بازیکن دیگر بگیریم که اگر این مهم انجام شود می توانم بگویم شرایط خیلی خوبی در فصل جدید خواهیم داشت.

آن سوت باید در کتاب گینس ثبت شود!

فصل قبل تا قبل از بازی با پرسپولیس که سکته ای در تیم افتاد نتایج خوبی گرفته بودیم اما آن بازی با پرسپولیس خیلی به ما لطمه زد و سوتی که زده شد باید در کتاب گینس نوشته شود. با یک سوت دو امتیاز از ما گرفته شد، یک امتیاز به حریف مان داد، من و تماشاچیان سپاهان و گلزن تیم را دو جلسه محروم کردند. این سوت را باید در کتاب گینس نوشت. سال جاری یکسری شیطنت ها دارد انجام می شود. برخی از دوستان می دانند سپاهان شرایط خوبی دارد می خواهند چوب لای چرخش بگذارند اما نمی توانند این کار را بنمایند. مطمئن باشید.

آنها که از من انتقاد می نمایند، خودشان خیلی ضعیف ترند

به قول آقای انتظامی خدابیامرز شغل دوم برخی از مردم ما شده بخل و حسادت. واقعا اینطوری است. تیم پارسال سپاهان بیشترین گل زده را با اختلاف نسبت به سایر رقبا داشته و همینطور بهترین پاسور لیگ را. خب این حرف ها یعنی چه؟ جز بخل و حسادت است؟ اگر آقایان این حرف را می زنند و ما را ضعیف و یک سیستمی! می دانند خودشان خیلی ضعیف تر هستند که نمی توانند مقابل سیستم ما که آن را یک مدلی می دانند، بازی نمایند. یا اگر این نیست برمی شود به بغض و حسادت. من فکر می کنم این بخل و حسادت است. این آقایان حرفی راجع به توانایی های خودشان نمی زنند؛ چون ندارند؛ نه مدیریت دارند و توانایی؛ فقط منتظرند ببینند امیر قلعه نویی چه می گوید. پس خدا را شکر کن. اگر به دشمنت هم نان می رسانی یعنی خدا دوستت دارد.

به جای تقدیر محروم می نمایند

به جای اینکه از ما تقدیر نمایند، چنین رایی می دهند؛ متاسفانه در آرایی که صادر می نمایند حب و بغض هست و عدالتی وجود ندارد. ما دو کاپیتان (مهدی کیانی و رسول نویدکیا) را به سکوها فرستادیم که رفتند و از هواداران خواهش کردند تا آرامش را حفظ کنید؛ از آقایان تورک و حسن زاده سوال دارم که اگر در طول مسابقه به ناموس شما توهین شود، چه عکس العملی خواهید داشت و چقدر صبر دارید؟ ما باعث شدیم جو آرام شود و خون از دماغ کسی نیاید ولی حالا هم محروم می شویم؛ خیلی چیز خوبی است! جالب این است که در بازی جام حذفی هم هر مربی دیگری بود، تیم را بیرون می کشید اما من به بچه ها گفتم اگر 4 گل هم خوردید با من اما بروید و بازی کنید؛ آقای سلیمانی می تواند این موضوع را شهادت دهد.

برای خودم تبلیغ نمی کنم

من یک آدم سنتی و مذهبی هستم و همواره هم دغدغه های مردم را گفتم و برایم مهم نبوده چه اتفاقی می افتد. یکی، دو بار هم خیلی از مسائل برایم پیش آمده ولی مثل برخی ها نیستم که بیایم و بازگو کنم که کجا رفتم و کجاها بردند من را. چون من حرفم را به خاطر مردم زدم و اگر بیایم و بگویم که کجاها من را بردند، دیگر این حرف برای من نیست و تبلیغ برای خودم می شود.

منبع: ورزش 3

670-9

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 31726

به "قلعه نویی: نمی گویم به خاطر حرف هایم مرا کجاها بردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی: نمی گویم به خاطر حرف هایم مرا کجاها بردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید