محور هراز دوطرفه شد

به گزارش مجله سرگرمی، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: با توجه به کاهش بار ترافیکی در محور هراز، این محور دوطرفه شد.

محور هراز دوطرفه شد

سیاوش محبی در گفت وگو خبرنگار خبرنگاران، با بیان این که محور هراز از دقایقی پیش بازگشایی شد، گفت: با توجه به کاهش بار ترافیکی در محور هراز، این محور حدود 30 دقیقه پیش دوطرفه شد.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال و از شمال به جنوب محور هراز، پُرحجم و نیمه سنگین است و بیشترین تردد از شمال کشور به سمت تهران است، اما توصیه ما به مسافرین این است که سفر را به زمان دیگر یا روشنایی روز موکول نمایند.

محبی در مورد های ترافیک محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم تا حرم نیز توضیح داد: تردد وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم تا حرم نیز پرحجم و نیمه سنگین در جریان است و خوشبختانه در جهتهای شرق استان تهران حادثه خاصی رخ نداده است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هموطنان طول جهت را جزئی از سفر خود بدانند و برای رسیدن به مقصد عجله و شتاب ننمایند و سعی نمایند با رعایت کامل مقررات هدایت و رانندگی، سفری ایمن برای خود و دیگر هم وطنانمان رقم بزنند.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17489

به "محور هراز دوطرفه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محور هراز دوطرفه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید