منافی: سپاهان می داند پرسپولیسی ها در اصفهان بیش تر هستند، کمال و نوراللهی نقش کلیدی دارند

به گزارش مجله سرگرمی، یک پیشکسوت پرسپولیس معتقد است دو بازیکن خط هافبک این تیم می توانند عامل صعود پرسپولیس به فینال جام حذفی باشند.

منافی: سپاهان می داند پرسپولیسی ها در اصفهان بیش تر هستند، کمال و نوراللهی نقش کلیدی دارند

جواد منافی، پیشکسوت پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگاران درباره بازی چهارشنبه این تیم برابر سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی گفت: بازی سختی برای دو تیم است. سپاهان انگیزه بالایی برای شکست دادن پرسپولیس دارد زیرا آن ها در لیگ برتر قافیه را واگذار کردند.

او ادامه داد: البته پرسپولیس آرامش بیش تری دارد زیرا قهرمان لیگ شده و با بردی شیرین از آسیا خداحافظی کرد. سپاهان استرس و فشار زیادی را تحمل می نماید و به طور طبیعی رو به بازی بلند می آورد. شجاع خلیل زاده باید مأمور مهار کی روش باشد تا او را روی هوا کنترل کند. تاکتیک سپاهان تعیین است و برانکو و مدافعان پرسپولیس بلد هستند چگونه مقابل خط حمله تیم قلعه نویی قرار بگیرند. پرسپولیس اگر بتواند گل اول را در همان 20 دقیقه ابتدایی به ثمر برساند، می تواند برنده این دیدار باشد.

این پیشکسوت پرسپولیس درباره حواشی ایجاد شده درباره ظرفیت 50-50 استادیوم نقش دنیا و تهدید سپاهانی ها مبنی بر انصراف دادن از جام حذفی گفت: به هر حال این حواشی است که می خواهند قبل از بازی درست نمایند. این مسائل از قبل وجود داشته اما پرسپولیسی ها نباید تن به این حواشی بدهند. سپاهان می داند پرسپولیس در همه ایران طرفداران دارد و حتی در اصفهان، طرفدارانش از سپاهان بیش تر است به همین دلیل می خواهند طرفداران کمی از پرسپولیس به استادیوم بیایند. مدیران عامل و سرپرست تیم ها باید هر چه زودتر به این حواشی پایان دهند تا دو تیم با خیالت راحت در زمین حاضر شوند.

او درباره پیش بینی اش از بازیکن کلیدی این دیدار گفت: هر گاه کامیابی نیا و نورالله خوب بودند، پرسپولیس تیم برنده بوده است. اگر این دو آماده باشند هم به دفاع یاری می نمایند، هم خوب بازی سازی می نمایند و هم می توانند در نقش گلزن ظاهر شوند.

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

dorezamin.ir: مجله دور زمین | تور ایتالیا اسپانیا، تور اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 25343

به "منافی: سپاهان می داند پرسپولیسی ها در اصفهان بیش تر هستند، کمال و نوراللهی نقش کلیدی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منافی: سپاهان می داند پرسپولیسی ها در اصفهان بیش تر هستند، کمال و نوراللهی نقش کلیدی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید