نقشه گوگل به قابلیت دنبال کردن کسب و کارها مجهز شد

به گزارش مجله سرگرمی، گوگل به سرویس نقشه خود قابلیتی اضافه نموده است که به یاری آن کاربران می توانند کسب و کارها را دنبال نمایند.

نقشه گوگل به قابلیت دنبال کردن کسب و کارها مجهز شد

برای مطالعه بیشتر با blogpo.ir: سیستم مدیریت محتوای خبری همراه باشد.

گوگل با انتشار مداوم قابلیت های جدید برای Google Maps (سرویس نقشه آنلاین خود) در کوشش است این اپلیکیشن را از حالت استفاده از آن فقط محض پیدا کردن مسیر خارج کند. در ماه های اخیر به این اپلیکیشن قابلیت هایی مانند برنامه ریزی سفر گروهی، کنترل موسیقی، ابزارهای پیاده روی، دریافت الکترونیکی جواز سفر، توصیه های فردی و غیره اضافه شده است. حالا قابلیتی جدید به Google Maps اضافه شده که به کاربران اجازه می دهد کسب و کارهای مورد علاقه خود مانند رستوران ها، کافی شاپ ها یا مغازه ها را دنبال نمایند و تا خبرها و آپدیت های آن ها در نقشه گوگل اول نمایش داده گردد.

این قابلیتی است که فیس بوک پیش از این به اپلیکیشن شبکه اجتماعی خود اضافه نموده بود. گوگل گفته است زمانی که روی دکمه فالو در این برنامه برای دنبال کردن یک کسب و کار ضربه زده می گردد، کاربران قادر خواهند بود تا خبرهایی از این مکان ها مانند رویدادهای پیش رو، پیشنهادات و دیگر تغییرات را در تب For You در برنامه Google Maps مشاهده نمایند. این قابلیت به طور قطعی برای رقابت با فیس بوک به اپلیکیشن نقشه گوگل اضافه شده است.البته کسب و کارهای مختلف می توانند از پلتفرم Google Maps استفاده نمایند تا مشتریان بالقوه خود را قبل از افتتاح کار خود پیدا نمایند.

بیزینس ها پس از درست کردن پروفایل خود با استفاده از Google My Business که شامل تاریخ افتتاح می گردد، در جستجوی کاربران تا سه ماه قبل از افتتاح نمایان خواهند شد. این پروفایل تاریخ افتتاحیه را نشان خواهد داد و کاربران می توانند این کسب و کارها را به یکی از لیست های خود اضافه نمایند. کاربران همچنین می توانند همه اطلاعات دیگر کسب و کارهای لیست خود مانند آدرس، شماره تلفن، وبسایت و تصاویر را مشاهده نمایند.

لازم به ذکر است، قابلیت فالوی تازه اضافه شده به Google Maps در حال حاضر در 150 نقطه روی این سرویس و برای میلیون ها کاربر آن در دسترس است. این قابلیت مدتی است که به صورت آزمایشی راه اندازی شده اما گوگل آن را این هفته به صورت رسمی معرفی نموده است و هفته آینده قرار است در ابتدا برای اندروید منتشر گردد. همچنین تب For You در چند کشور به صورت محدود ارائه شده و قرار است به زودی به کشورهای بیشتری ارائه گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 اسفند 1402 بروزرسانی: 19 اسفند 1402 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5465

به "نقشه گوگل به قابلیت دنبال کردن کسب و کارها مجهز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه گوگل به قابلیت دنبال کردن کسب و کارها مجهز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید