پویش همیاران سلامت تشکیل شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی منطقه15، اسماعیل قضات لو، رئیس فرهنگسرای خاوران و دبیر اجرایی بخش جهادی پویش همیاران سلامت با اعلام این خبر گفت: با شیوع ویروس کرونا و همه گیر شدن این بیماری، کادر درمانی کشور متحمل فشار زیادی شده است و اگر همیاری و یاری های مومنانه و جهادی در همه بخش های جامعه نباشد، باید هر روز شاهد مرگ افراد بیشتری در جامعه باشیم. با این توصیفات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز کوشش دارد تا با تشکیل کمپین های مردمی و نیز آموزش های غیرمستقیم؛ باری را از دوش نیروهای جان بر کف کادر درمان بردارد.

پویش همیاران سلامت تشکیل شد

رئیس فرهنگسرای خاوران گفت: به همین منظور با راه اندازی پویش مردمی همیاران سلامت در شهر تهران در پنج بخش تولیدات رسانه ای، نیروهای جهادی، پاک کار، همیار کوچک و قدردانیم، به یاری کادر درمان آمده ایم. در بخش اول با طراحی محتوا و تولیدlت رسانه ای به آموزش مردمی پرداخته ایم که هر روزه در صفحات مجازی تمام مراکز سازمان فرهنگی بارگذاری می گردد.

وی گفت: بخش ساماندهی نیروهای جهادی به سه پویش دیگر تقسیم می گردد. در پیشگیران از نیروهای خودجوش و مردمی داوطلب استفاده نموده و در مراکز پر تردد مانند ایستگاه های مترو، فروشگاه های عظیم و میادین اصلی به افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت ننموده اند، تذکر محبت آمیز داده و با اهدا ماسک آن ها را به رعایت بهداشت و سلامت جامعه دعوت می کنیم.

در درمانگران از افرادی که به سن قانونی رسیده و داوطلب کار جهادی هستند ثبت نام می کنیم تا با حضور در بیمارستان ها یاری گر کادر درمان باشند. در دیده بانان با راه اندازی کانون های محلی و یاری نیروهای جهادی و داوطلب برای اجرای دستور العمل های ستاد ملی کرونا و ابلاغ آن به اهالی هر محله استفاده می گردد.

قضات لو در ادامه به بخش سوم و پویش پاک کار اشاره نموده و اضافه کرد: در این پویش کسب و کارهای محلی و واحدهای صنفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت می نمایند تو سط کانون های جهادی شناسایی شده و به آن ها لوح تقدیر داده می گردد؛ همچنین نشان پاک کار بر روی در محل فعالیت شان نصب می گردد.

دبیر جهادی همیاران سلامت به بخش چهارم پویش همیار کوچک اشاره نموده و گفت: در این پویش از بچه ها می خواهیم تا از نحوه استفاده از ماسک توسط خود و اطرافیان و شستوی مرتب دست ها عکس و فیلم تهیه نموده و در این کمین شرکت نمایند. به بچه های که در این پویش شرکت نمایند نشان همیار کوچک سلامت اهدا می گردد.

رئیس فرهنگسرای خاوران در خاتمه گفت: بخش پنجم و آخرین فصل از این پویش به پاس قدردانی هر چند کوچک از زحمات کادر درمان اختصاص دارد.

در پویش قدردانیم تصاویر و دل نوشته های مردم به همراه نقاشی بچه ها و نوجوانان و دست سازهای هنری مردمی توسط جهادگران جمع آوری شده و در روز پرستار به کادر درمان اهدا می گردد؛ علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پرتال farhangsara.ir مراجعه نمایند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 122148

به "پویش همیاران سلامت تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش همیاران سلامت تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید