یک سفره خانه سنتی در رودان افتتاح شد

به گزارش مجله سرگرمی، سفره خانه سنتی بهشت جنوب در رودان با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با حضور معاون سرمایه گذاری و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان و جمعی از مسئولان شهرستان رودان افتتاح شد.

یک سفره خانه سنتی در رودان افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، فائقه اتابک معاون سرمایه گذاری و گردشگری این اداره کل امروز شنبه 7 مهر 97 در حاشیه افتتاح این سفر خانه سنتی گفت: این مرکز خدماتی گردشگری در زمینی به وسعت 1180 مترمربع و با حجم سرمایه گذاری 14میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و با مجوز اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهر رودان راه اندازی گردیده است.

او اضافه کرد: این دومین سفره خانه سنتی در شهرستان است که تاکنون در راستای ارتقای زیرساخت های خدمات گردشگری در شهرستان رودان راه اندازی گردیده است.

اتابک تاکید نمود: شهرستان رودان با دارا بودن ظرفیت های بالای گردشگری در حوزه های فرهنگی، طبیعت گردی به ویژه توریسم کشاورزی و... یکی از اولویت های استان برای توسعه و ارتقای زیرساخت های گردشگری است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4087

به "یک سفره خانه سنتی در رودان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک سفره خانه سنتی در رودان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید