نمایشگاه های برتر آلمان در سال 2020

به گزارش مجله سرگرمی، آلمان از جمله کشورهایی است که از نظر میزبانی نمایشگاه های بین المللی مقام اول در جهان را دارد.

نمایشگاه های برتر آلمان در سال 2020

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام مستربلیط، کیفیت این نمایشگاه ها به خاطر نوآوری ها، امکانات و توانایی ها و دسترسی آسان و گسترده هوایی به مناطق مختلف می باشد. شما می توانید جدیدترین ابداع ها و نوآوری های دنیا را در حوزه های مختلف، در این نمایشگاه ها ببینید. به همین خاطر است که صنعت نمایشگاه در آلمان دوسوم کل نمایشگاه های دنیا را به خود اختصاص داده است. حدود 50 درصد غرفه ها در نمایشگاه های آلمان و همچنین 60 درصد بازدیدنمایندگان متعلق به خارج از کشور هستند. ازاین رو مستر بلیط لیستی از نمایشگاه های برتر آلمان که در سال 2020 می توانید از آن ها دیدن کنید را برای شما فراهم نموده است.

مرکز نمایشگاهی برلین

این نمایشگاه بین المللی در سال 1822 فعالیت خود را شروع نموده و تا به امروز در 150 کشور دنیا در 5 قاره، شعبه ها و دفترهای نمایندگی خود را دایر نموده است. فضای سرپوشیده این نمایشگاه در برلین حدود 160 هزار و فضای آزاد آن 100 هزار مترمربع می باشد. به دلیل وسعت بسیار زیاد این نمایشگاه فقط حدود 3000 متر خطوط راه آهن در آن وجود دارد. فعال بودن این نمایشگاه تنها به شهر برلین خلاصه نمی گردد، بلکه نمایندگانی را در کشورهای چین، سنگاپور و اوکراین نیز به خود اختصاص داده است. آماری از گردش مالی این شرکت در دسترس است که در سال 2014 به حدود 265 میلیون یورو رسیده است. در سال 2014 مرکز نمایشگاهی برلین 27 هزار غرفه در آن دایر شده و حدود 2 میلیون بازدیدنماینده از سرتاسر دنیا از نمایشگاه هایی که در این شهر برگزار گردید، بازدید نموده اند. این مرکز نمایشگاهی همچنان به فعالیت خود ادامه داده و در سال های اخیر جزو محبوب ترین نمایشگاه ها بوده است. با خرید بلیط هواپیما برلین می توانید در سال 2020 از این نمایشگاه عظیم دیدن کنید تا متوجه شگفتی های ابداعات صنایع مختلف شوید. بعضی از این نمایشگاه ها شامل: نمایشگاه تخصصی صنایع هوا-فضا، نمایشگاه تخصصی صنعت دنیاگردی، نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت ریلی، نمایشگاه بین المللی میوه و سبزیجات و نمایشگاه تخصصی تجهیزات صوتی و تصویری و لوازم برقی خانگی هستند.

نمایشگاه مونیخ؛ مرکز جدید

نمایشگاهی که هم اکنون در شهر مونیخ آلمان می بینید در تاریخ 12 فوریه سال 1998 تأسیس شده است. مرکز نمایشگاهی مونیخ جز 5 نمایشگاه مدرن دنیا محسوب می گردد و پس از گذشت سال ها هنوز هم به آن مرکز جدید می گویند. مقر اصلی این نمایشگاه همان شهر مونیخ است که سالانه بیش از 30 هزار غرفه گذار از 100 کشور مختلف دنیا در این مکان گرد هم می آیند. فضای این نمایشگاه حدود 400 هزار مترمربع است و در طول سال دو میلیون بازدیدنماینده از سرتاسر دنیا خود را به این نمایشگاه می رسانند. نمایشگاه هایی که در این مرکز برگزار می گردد به سه دسته: 14 نمایشگاه بین المللی تخصصی پیشرو، 40 نمایشگاه تخصصی و بیش از 250 نمایشگاه مهمان تقسیم می گردد.

از نمایشگاه هایی که در سال های اخیر اتفاقاً مورد استقبال بازرگانان، فراورینمایندگان، شرکت و تجار ایرانی قرارگرفته است، شامل: نمایشگاه بین المللی تجهیزات و وسایل الکترونیکی، نمایشگاه بین المللی طلا و جواهرات، ساعت های مچی و دیواری، نمایشگاه تخصصی مصالح ساختمانی، نمایشگاه بین المللی تخصصی نان و شیرینی و نمایشگاه بین المللی نوشیدنی و غذای مایع هستند. این نمایشگاه ها در بین بازدیدنمایندگان ایرانی از محبوبیتی خاصی برخوردار است. اگر شما هم می خواهید در سال 2020 از این نمایشگاه دیدن کنید با خرید بلیط هواپیما لحظات شگفت انگیزی را می توانید در این نمایشگاه خلق کنید.

نمایشگاه فرانکفورت

شرکت نمایشگاهی فرانکفورت در سال 1907 تأسیس شد و دو سال بعد اولین سالن نمایشگاهی خود را در حیطه کنونی خود افتتاح کرد. هم اکنون این سالن در صحن ورودی نمایشگاه قرار گرفته است و بانام Festhalle به فعالیت خود ادامه می دهد. در این سالن عموماً جشن های نمایشگاه برگزار می گردد. نمایشگاه کنونی که به شکل امروزی می بینید از سال 1980 به همین شکل و ظاهر بوده و 60 درصد این نمایشگاه به فرانکفورت و حدود 40 درصد آن به ایالت هسن وابسته است. مرکز نمایشگاهی فرانکفورت مجهزترین، بزرگ ترین و مدرن ترین محوطه نمایشگاهی در دنیا را به خود اختصاص داده است. این نمایشگاه حدود 580 هزار مترمربع فضای داخلی و خارجی، یک سالن جشن و یک مرکز کنفرانس دارد که همه آن ها به جدیدترین تلکنولوژی های ارتباطی مجهز هستند. در مجموع فرانکفورت به همراه نمایشگاه فوق العاده آن یکی از مقاصد گردشگری مسافرانی است که از سرتاسر دنیا خود را به آن می رسانند.

آلات موسیقی، قطعات خودرو، دکوراسیون داخلی و وسایل تزئینی، تأسیسات و نورپردازی و مواد اولیه و محصولات نساجی ازجمله موضوعاتی هستند که هر ساله در این نمایشگاه برگزار می گردد. این نمایشگاه هم اکنون مقدمات خود را برای بازدیدنمایندگان در سال 2020 فراهم نموده است.

نمایشگاه هانوفر؛ وسیع ترین نمایشگاه

بزرگ ترین مرکز نمایشگاهی کشور آلمان در شهر هانوفر قرار گرفته است که وسعت آن به دو میلیون مترمربع می رسد. این نمایشگاه در سال 1947 تأسیس شده است. نمایشگاه های مختلفی در این مرکز عظیم برگزار می گردد که ازنظر فعالیت به برگزاری نمایشگاه های تخصصی، نمایشگاه های میهمان، همایش و سمینار، برگزاری اجلاس و برگزاری نمایشگاه های کالاهای مصرفی تقسیم بندی می گردد. در بین نمایشگاه های کشور آلمان این نمایشگاه بیشترین گستردگی را در بیشتر نقاط دنیا دارد. جالب است بدانید حضور شرکت نمایندگان و بازدیدنمایندگان ایرانی در این نمایشگاه هرساله در حال رشد و پیشرفت است.

نمایشگاه هانوفر غرفه هایی با موضوعیت: نمایشگاه دنیای فرش، نمایشگاه خودروهای سنگین، صنایع چوب و جنگل، نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی و نمایشگاه حمل ونقل صنعتی برگزار می نماید.

نمایشگاه کلن؛ پربازدیدترین نمایشگاه

شرکت نمایشگاهی کلن یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های کشور آلمان به شمار می رود که در سال 1924 تأسیس شده و در سال 80 نمایشگاه تخصصی و 2 هزار همایش در آلمان و دیگر کشورهای دنیا برگزار می نماید. این نمایشگاه حدود 248 هزار مترمربع فضای سرپوشیده و 100 هزار مترمربع فضای باز می باشد. حدود 25 بخش مالی مهم در این نمایشگاه فعالیت می نمایند.

مرکز نمایشگاهی کلن بیشترین میزان مشارکت نماینده در بین نمایشگاه های آلمان را دارد. حدود 44 شرکت خارجی از 120 کشور مختلف غرفه های خود را در این مرکز دایر می نمایند. تعداد بازدیدنمایندگانی که در طول سال از این نمایشگاه دیدن می نمایند به 6 میلیون نفر می رسد که از 220 کشور مختلف خود را به شهر کلن آلمان می رسانند. این آمارها نشان می دهد که مشارکت در نمایشگاه بین المللی کلن چقدر زیاد است. همچنین خبرنگاران بسیار زیادی از رسانه های معتبر دنیا از این نمایشگاه گزارش های خود را تهیه و منتشر می نمایند.

خوب است بدانید که این فعالیت ها فقط به شهر کلن آلمان محدود نمی گردد. این نمایشگاه پا را فراتر گذاشته و خوش نامی خود را در کشورهای دیگر حفظ نموده است. این مرکز در کشورهایی نظیر امارات، برزیل، ژاپن، چین، سنگاپور و روسیه نمایشگاه های مختلفی را برگزار می نماید.

پرطرفدارترین نمایشگاه ها در این مرکز میان ایرانی ها: نمایشگاه بین المللی شیرینی، شکلات و بیسکوئیت، نمایشگاه سرگرمی و بازی های رایانه ای، نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، نمایشگاه فراوری مبلمان و دکوراسیون داخلی و نمایشگاه بین المللی تجهیزات صوتی و تصویری می باشد.

نمایشگاه اشتوتگارت؛ قطب اقتصاد آلمان

مرکز نمایشگاهی اشتوتگارت نقش مهمی در اقتصاد و کشور آلمان دارد. حدود 20 هزار غرفه گذار که 20 درصد آن از کشورهای مختلف دنیا می باشد و یک و نیم میلیون بازدیدنماینده در طی سال در این نمایشگاه مشارکت می نمایند. این نمایشگاه امکانات فراوانی دارد که ازجمله حمل ونقل عمومی مثل قطار، اتوبوس و تاکسی، پارکینگ طبقاتی، سالن های بزرگ کنفرانس، فضای سبز بی نظیر، رستوران های مدرن، سالن های ورزشی و خیلی از امکانات دیگر می باشد. جالب است بدانید ساختمان و معماری عجیب و پیچیده این نمایشگاه بزرگ، توانسته جوایز مختلف مختص به خود را از آن خود کند. ازآنجاکه این نمایشگاه تنها فاصله 3 دقیقه ای پیاده روی با فرودگاه اشتوتگارت دارد، شرایط مناسب و ایده آلی را برای مشارکت نمایندگان فراهم نموده است. ازجمله نمایشگاه هایی که در این مرکز برگزار می گردد: نمایشگاه ابزارآلات ماشین، نمایشگاه بین المللی گردشگری و تفریح و نمایشگاه های استخرها و سوناهای خصوصی و عمومی هستند.

مرکز نمایشگاهی اشتوتگارت در نقاط مختلف دنیا از امریکای لاتین گرفته تا آسیا نمایندگان باکیفیتی دارد. همچنین در کشورها ترکیه و چین شرکت هایی را پایه گذاری نموده است. این مرکز در حال حاضر در 54 کشور دنیا نمایندگی فعال دارد.

انتهای رپرتاژ آگهی

tafreh.ir: طفره: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای طفره

fixfun.ir: مجله تفریحی: وبلاگ شاد و سرگرم کننده

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 64853

به "نمایشگاه های برتر آلمان در سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه های برتر آلمان در سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید