معرفی هشتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری اینوتکس 2019

به گزارش مجله سرگرمی، هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس)2019 خردادماه سال 98 در تهران برگزار می گردد اما این نمایشگاه چگونه رویدادی است؟

معرفی هشتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری اینوتکس 2019

به گزارشخبرنگاران به نقل از ستاد خبری هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2019 این نمایشگاه امسال از 19 تا 22 خردادماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. پیشرفت های دانش و فناوری در دنیا طی سال های اخیر تحولات بزرگی در حوزه های مختلف ایجاد نموده و گسترش دانش نوین در ایران نیز ظرفیت های جدیدی برای توسعه کشور ما فراهم نموده است.

استفاده از این ظرفیت، نیازمند رویدادهایی همچون اینوتکس است که بازیگران اصلی عرصه نوآوری شامل صاحبان ایده، استارتاپ ها، شرکت های فناور و سرمایه گذاران علاقه مند به حضور در حوزه های دانش محور را زیر یک سقف گردآورد تا بدون در نظر دریافت اهداف بازرگانی معمول در نمایشگاه های تجاری، ضمن ایجاد ارتباط بین آن ها از هم افزایی به وجود آمده، امکان شکوفایی و استفاده بهینه از ظرفیت های هر یک از آن ها فراهم گردد.

در واقع هدف از برگزاری این رویداد - که طی هفت سال گذشته به صورت متوالی برگزارشده و امسال هشتمین سال برگزاری آن است - تبادل فناوری میان شرکت های خصوصی دانش بنیان و دانش محور، تسهیل سرمایه گذاری مشترک بین شرکت های فناور، مشارکت شرکت های فعال در اکوسیستم نوآوری و فناوری در پروژه های تحقیق و توسعه، جذب سرمایه گذاران خارجی به شرکت های نوآور داخلی و آنالیز راهکارهای برطرف چالش های موجود در اکوسیستم نوآوری و فناوری است.

حضور 400 مشارکت کننده در اینوتکس 2019

امسال در اینوتکس 2019- که شعار اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف را برای خود برگزیده است - بیش از 400 مشارکت کننده شامل؛ شرکت فناور، استارتاپ، پارک علم و فناوری، شتاب دهنده، مرکز رشد، سرمایه گذار خطرپذیر، مشاور، منتور و مخترع همراه با ارائه کنندگان خدمات کسب وکار به تبادل ایده ها و ظرفیت ها و دستاوردهای خود خواهند پرداخت. پارک فناوری پردیس، صاحب امتیاز این نمایشگاه است و مرکز فن بازار ملی ایران و مرکز شتاب ده ی نوآوری، برگزارکنندگان نمایشگاه خواهند بود. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری از حامیان و پشتیبان های دائمی این نمایشگاه هستند.

اینوتکس 2019 میزبان رویدادها و بخش های متنوعی در حوزه های فناوری و نوآوری از جمله 400 جلسه B2B و همچنین 30 پیش رویداد و رویدادهای جانبی خواهد بود.

انتهای رپرتاژ خبری

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 25318

به "معرفی هشتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری اینوتکس 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هشتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری اینوتکس 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید